De Summer Tag

Ik hou ontzettend van de zon en natuurlijk ook van de zomer, en ik ben heel blij dat de zomer begonnen is al vind ik het jammer dat het soms wat regent. Dus toen ik Wendy getagd werd, wilde ik hem doodgraag invullen. In deze tag geef ik antwoord op vragen wat ik leuk vind in de zomer!! Lees je mee?


Wat is je favoriete ijsjessmaak?

Chocolade van Ben & Jerry's met caramel en brownies erin!!! For sure!! Of een simpele vanilleijs met verse aardbeien , daar maak iemand me altijd gelukkig van.



Welke kledingstukken vind jij ’s zomers onmisbaar?

Lange jurken met een toffe print, Jumpsuites, en badkledij voor aan het zwembad.

Wat is je favoriete zomerse drankje?

Licor 43, Limoncello en een lekker frisse cola ... smoothies ook trouwens.

Wat is je lievelingsactiviteit ’s zomers?

Met de kinderen genieten in een zwembad, speeltuin, naar een attractiepark gaan, vrienden en familie uitnodigen of leuke gezinspelletjes doen!!!

Hoe ziet jouw typische zomerse make-up look eruit?

Als beautyblogger is makeup my thing!! Dus een glowy huid met een leuke ooglook moet erop. Bij heel heet weer dat ik gelijk begin te zweten is het wat getinte dagcreme met een lichte blush en highlighter en veel mascara!

Wat is je favoriete zomerse liedje?

Me Enamore - Shakira



Welk zomers gerecht eet je het liefst?

Wrap's met zalm en kip, watermeloen en sla. Ik heb niet veel nodig om gelukkig te zijn ;-)

Wat is jouw ultieme zomer do it yourself?

Bananen, aardbeien en frambozen invriezen voor een heerlijke smoothie 's morgens.

Welke plannen heb je deze zomer?

Deze nazomer vertrekken we op vakantie naar Amerika!!!! Over bijna een maand gaan we, en ik kijk hier erg naar uit. Natuurlijk ga ik mijn kids missen omdat ze namelijk jammer genoeg niet meegaan!



Deze Tag is niet nieuw, en dus al veel ingevuld. Bij deze tag ik Kim om hem ook in te vullen. Ben je niet getagd, maar wil je hem wel overnemen? Leuk! Ik heb deze tag duidelijk niet zelf bedacht, de credits gaan naar Annette!



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie