Catrice - HD Liquid Coverage Foundation


Hey lieve volgertjes, EINDELIJK ben ik weer terug!! Het was een weekje stil door omstandigheden, maar ik ben er weer.
Vandaag heb ik voor jullie en review over een nieuwe foundation die ik nu al 3 weken aan het testen ben. Namelijk de Catrice HD Liquid Coverage Foundation. Een foundation moet voor mij als eerste erg goed dekkend zijn. Niet omdat ik puistjes of plekjes moet verbergen, maar gewoon omdat dit voor mij de beste resultaat heeft. Ook zorgt foundation voor een mooie en gladde 'doek' om de rest van je makeup aan te brengen. Sinds een tijdje is mijn L'Oreal True Match Foundation op, en hier heb ik ontzettend hard om moeten balen. Dus daarom teste ik deze budgetproof foundation voor je uit. Kijk hieronder wat ik ervan vind!


Deze lichtgewicht vloeibare foundation biedt een goede en natuurlijke dekking en voelt aan als een tweede huid. De langhoudende Catrice HD Liquid Coverage Foundation zorgt tot 24 uur lang voor een matte, egale teint.
Toen ik dit las leek het me geweldig, wat ik ook leuk vind is dat deze foundation een pipetje heeft. Dat laat me eigenlijk denken aan een high end foundation van een dure merk. Wel een leuke idee van Catrice om dit te doen.


Deze foundation is beschikbaar in 4 verschillende tinten, ikzelf heb 040 Warm Beige. De andere foundationkleuren zijn: 010 Light Beige,020 Rose Beig en 030 Sand Beige . 
Omdat deze foundation een pipetje heeft is ie wel erg vloeibaar, maar dat stoort me eigenlijk niet omdat ik mijn foundation graag met een kwast of beautyblender blend, dus kan ik het altijd 'opbouwen' als ik de dekking niet genoeg vind. 


Wat me meteen opvalt is dat de Catrice HD Liquid Coverage Foundation heel dekkend is en ook zuinig in gebruik omdat je met weinig product toch veel kunt bedekken. Het resultaat is heel mat en doordat ik maar zo weinig hoef te gebruiken is het resultaat ook vrij natuurlijk.
Op de onderstaande linkerfoto zie je hoeveel product er uit 1 pipetje komt en de rechterfoto zie je dat die eenmaal uitgeblend is goed dekt (zie mijn aders en roodheid) en matt is. 


Over deze foundation ben ik zeker en vast te spreken. Ik geef deze 8/10 voor zowel de verpakking als de product zelf. Zowiezo is het wel belangrijk (in mijn geval) om een fixspray te gebruiken omdat ik nogal glim op mijn voorhoofd, maar in overal vind ik deze geweldig!!

De Catrice HD Liquid Coverage Foundation is in vier kleuren te koop voor €6,99 .


Xxxsje Serafina

Reacties

  1. Als je het uitsmeert op je hand wordt het behoorlijk onzichtbaar inderdaad. Fijn zeg. Goed om te zien dat dit zo werkt!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie