Review : Barse - Peel Off Black Mask


Sinds een tijdje heb ik deze Peel Off Black Mask van het merk Barse thuis. Ik kocht deze bij mijn dichtstbijzijnde barbershop waar ik met mijn kids geregeld naartoe ga om hun haartjes te laten knippen.
Ik moest en zou hem eens proberen omdat je hem gewoon overal ziet op Social Media. De bedoeling van deze masker is dat hij alle mee-eters en zwarte kopjes uithaalt van je huid. Ik wou hem zeker testen dus hier mijn review voor jullie!


De Peel Off Black Mask is vrij stroperig. Dit leek me eerst een rare formule maar het voelde niet onaangenaam. Ik deel graag de ingrediënten van deze masker : 
  • Aqua
  • Alcohol Denat
  • Polvinyl Alcohol
  • Glycerin
  • Propylene Glycol
  • Dimenthicone
  • Copolyol
  • Parfum
  • Penoxyethanol
  • Citric Acid
  • Methylchloroisothiazolinone
  • Tocopherol Oil

Als ik moet afgaan op de geur, ruikt hij niet vies. Eerder fris en zacht. Omdat ik net naast mijn man zat enkele dagen geleden op de bank en hij vroeg of ik een goede masker had (wij samen houden eens een goede gezichtsmasker-avond ) dacht ik gelijk 'Aha, mijn testpersoon'.



Ik heb mijn man zijn gezicht eerst met een warm en vochtig washandje laten rusten zodat zijn huid wat zachter werd. Vervolgens heb ik met mijn vingers de Peel Off Black Mask aangebracht op de plekken waar hij het meeste 'werk' heeft. Na ongeveer 15-20 min later merk je dat het masker niet meer plakt op je vingers als je eraan komt, dus dat betekend dat je deze van je huid af kunt trekken.


Resultaat :

Na het aftrekken van deze masker is er een heleboel mee eters mee af gegaan. Mijn man zijn huid was zichtbaar gladder, glimde en het deed helemaal geen pijn. Deze masker krijgt zeker en vast een 10/10 van ons!!


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie