10 Jaar Getrouwd !! - Leer ons kennen


Vandaag komt er eens geen artikeltje online van een nieuw beautymerk - beautytrend - of iets dergelijks . Ik ga vandaag een klein beetje uit de richting, en daar heb ik een hele goede reden voor. Mijn man en ik zijn vandaag 10 jaar getrouwd. Ik kan het haast niet geloven, wauwie, 10 jaar !!
In ons huwelijk hebben we beiden veel geleerd over en voor elkaar. Geduldig zijn, praten, rustig blijven, redeneren , samenwerken, werken aan ons huwelijk, en nog zoveel meer. Een huwelijk is gewoon werk waar je dagelijks mee zit. Ik noem me zeker en vast geen expert of dergelijke want elke keer dat er wel een klein dingetje is weten we er beter en beter mee om te gaan, en dat geeft juist zo een heerlijk gevoel ! We zijn beiden ontzettend gegroeid, we hebben amper discussies en we voelen elkaar perfect aan.

Ik hoor je al denken, hoe hebben jullie elkaar ontmoet? Ik zal het verhaal samenvatten voor jullie .

Mijn man en ik gaan way back. Al sinds geboorte kennen we elkaar, en als je jong bent 7-8 jaar ben je wel eens 'op iemand'. Maar telkens als hij dit hoorde was het opeens voor mij over! Hahaha.
Pas toen ik 14-15 jaar was gingen wij, mijn ouders - zusje - broertje en ik, op vakantie naar spanje. We waren daar enkele dagen toen ik hem ook daar zag samen met zijn moeder. Omdat hij en zijn moeder alleen daar waren besloten mijn ouders hem een weekje bij ons uit te nodigen om te logeren op de plek waar wij verbleven omdat hij zich erg verveelde alleen.
Die week was de leukste week ever voor mij, ik heb nog nooit zoveel gelachen als toen. Stilletjes Aan begon die verliefdheid weer op te wakkeren en dat maakte me erg ongemakkelijk, haha.
De week ging enorm snel om, hij ging naar zijn moeder terug en mijn gezin en ik vermaakte ons nog een tijdje in Spanje.

Toen wij al een tijdje terug waren in België , en hij ook, deelden we toen ons e-mails zodat we elkaar konden toevoegen op MSN Messenger (ja ken je die tijd nog, haha) en zo is het begonnen...


Op 9 Juni 2007 zijn we in het huwelijksbootje gestapt, ik was 19 en hij 21 ... Het was de mooiste dag van heel ons leven ... Lekker eten op het feest, mooie locatie, leuke muziek en vergezeld door onze vrienden en familie.
Enkele jaren later, in 2012 hebben we ons gezinnetje uitgebreid en daardoor is ons eerste zoontje geboren en snel daarna 2013 ons tweede zoontje. Ons leven lijkt perfect nu, we zijn gezegend met 2 lieve bengeltjes die het erg goed doen. Wie mama is herkend het wel, de kids kunnen niet zonder elkaar en ook niet met elkaar, maar ja, wat doe je eraan! (Geduld , geduld, geduld )


We zijn al 10 jaar verder geraakt en willen nog 100den vooruit, haha. Daarom weten we ook dat we elkaar veel liefde, ruimte en geduld moeten geven en dat doen we met veel plezier. Mijn man staat altijd achter elke beslissing dat ik neem en ik doe hetzelfde met jou. Met onze kids komen we goed overeen, al vind hij dat ik net iets te los met de kids omga dan heb, en ik vind juist dat ik streng ben, maar ja, wie heeft nu niet deze heerlijke kleine 'ik ben beter dan ...' -momenten, daar genieten mijn man en ik net van! Er is gewoon ontzettend veel liefde!!!!!! ♥️


Ben jij getrouwd of neem je binnenkort die stap? Wat zijn volgens jou de tips voor een goed huwelijk?


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie