Persevent : Dove


Ik was vorige week een +1 gast samen met Naomi De Groote van Beautyspot1990 . Samen waren we in Antwerpen uitgenodigd naar een persevenement van Dove. We konden daar het vernieuwde concept zien van alle deo's in hun lijn. Zoals je misschien bent opgevallen, alle Dove deo's bevatten nu ook een hydraterende crème. Dit zorgt ervoor dat onze oksels net zo goed gehydrateerd zijn als onze lichaam die we vaak in de watten leggen met een goede body milk of body butter. 
Graag neem ik je door deze blog mee naar mijn namiddag in Antwerpen samen met Dove. Kijk hieronder mee naar de foto's ...  


De locatie waar de event was had ongelofelijke lekkere catering , de bloggers die aanwezig waren zijn zo lief geweest, ook kon je als je wou een foto maken (okselselfie) . Op de tafel waren alle Dove deo's uitgestald. Je kon ze ruiken, uitproberen, fotograferen, gewoon alles wat je wilt, haha. De originele geur tot de geuren met fruit en komkommer is bevat met deze hydraterende crème. Later (in een meer uitgebreide blog over de product zelf) zal ik me voor jullie verdiepen in elke deo die ik meegekregen heb in een goodie-bag. 







Op de foto van Links naar Rechts : Ikzelf, Allthingsbeauty.be , anais debruyne , BeautyspotNaomii . Ik heb mezelf zo erg geamuseerd met deze liefste meiden! Vervolgens hebben we onze polsen laten spuiten met het Dove-logo. Dit moest eigenlijk bedoeld zijn voor de oksel-selfie maar daar was het te warm voor, haha. Ze spoten het logo met de L'Oréal colorista haarverf in het blauw. Deze was wel moeilijk weg te krijgen, maar dat stoorde me niet.



We kregen vervolgens ook een goodiebag mee naar huis met enkele deo's in Dove, maar hier komt in een volgende blog een uitgebreide artikel over. 




Ken jij de nieuwe deo's al van Dove? Heb jij er al 1 van thuis? Zeg me hieronder wat je ervan vind!


PS: Er loopt nog een winactie op mijn blog (mijn 3jarig bestaan) waar je een giftcard van IciParis kunt winnen. Klik op de link voor de WINACTIE!!!!


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie