Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL


Het is de maand Mei, en dat betekend maar 1 ding!!! Mijn blog is deze maand 3 jaar oud. Tjongje, wat gaat de tijd snel. Mijn blog is ontstaan na veel nadenken, twijfelen en opnieuw veel nadenken is het dan toch begonnen. Dit wil ik natuurlijk niet zomaar voorbij laten gaan. Om dit samen met jullie te delen hou ik een superleuke winactie voor mijn lieve trouwe volgertjes en bezoekers!

In Mei 2014 heb ik mijn eerste artikel geschreven.Deze vind je hier : eerste blog ! 3 jaar lang doe ik het bloggen met veel passie en ben ikzelf ook veel verbeterd in mijn makeup. Wat begon als een hobby werd stilletjes een iets uit de hand gelopen passie. Ik ben in deze 3 jaar erg gegroeid. Bedrijven dat me benaderen en producten die ik voor hun mag uittesten en hierover een eerlijke review mag geven. Wat begon met een 10tal bezoekers per dag is nu meer dan ik ooit kon dromen.

Omdat mijn blog nu 3jaar bestaat leek het me leuk om je een prijs te laten winnen!! Zoek op mijn blog je favoriete artikel en geef in een reactie aan wat je hier leuk aan vond. Dit mag echt van alles zijn.


Wat moet je doen om kans te maken?

  1. Laat onder deze bericht een reactie achter en laat weten dat je dit heel graag wilt winnen!!
  2. Laat een geldige email-adres achter zodat ik de winnaar persoonlijk op de hoogte mag brengen van de winactie.
  3. Volg me op Sociale Media : ( Instragram , facebook , Twitter ) en geef op Google+ een +1


Wat kan je winnen?


Je wint een giftcard van Ici Paris XL ten waarde van €25 !! De winactie staat vandaag online en je kunt tot 31 mei meedoen!! Dus op 31 mei 2017 om 23:59 is de win-actie afgelopen, de winnaar wordt op 1 juni 2017 bekendgemaakt.




Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie