Review : Testing de Play-Doh Touch met mijn kids



Iets wat ik ongelofelijk belangrijk vindt buiten het testen van make up of persberichten met jullie te delen in een blog is mezelf 100% te geven aan mijn 2 kleine bengeltjes. De meeste onder jullie weten dat ik mama ben en deze job die ik met liefde doe probeer ik zo goed mogelijk uit te voeren. haha. Samen spelletjes spelen, dansen, verven, soms beetje boos zijn, je weet het wel, gewoon de job uitvoeren het 'mama'-zijn. Vandaag heb ik een super leuke blog voor jullie in een vorm van een review die ik samen met de kids deed, lezen jullie mee?

Ik ben benaderd geweest en heb de eer gekregen om samen met mijn 2 kids de Play-Doh Touch uit te testen. Play-Doh is een merk van klei die we allemaal sinds klein kennen. Met deze Play-Doh Touch kun je je eigen wereld vol kleurige klei avonturen maken. Je speelt op een nieuwe manier met je eigen unieke creaties.


De bedoeling van deze nieuwe spel is dat jij je uitleeft om een unieke creatie te maken (je kinderen maar laten knutselen en niet storen wat hier een must want ik mocht NIET helpen, ze hebben zoveel fantasie heb ik hier ontdekt, hihi). Vervolgens scan je ze in je tablet of smartphone. Ontdek verschillende werelden, verander je omgeving en nog veel meer. Hoe meer creaties je maakt, hoe meer je kunt ontdekken. 
De app 'Play-Doh Touch' is te downloaden via de APP Store en/of Google Play. Hij is compatibel met je tablet & smartphone. De app is beschikbaar tot en met Juni 2018. Het is een videospel vol avonturen waarvoor jouw kind de personages en het decor zelf ontwerpt. De app die je ervoor nodig hebt, kan je gratis downloaden en is compatibel met zowel iOs als Android. Het spel is bedoeld voor kinderen vanaf 4 jaar.

 


In de doos vind je een studio, 5 digitale figuurstempels, 5 digitale actiestempels, 4 gereedschappen, 15 steekvormpjes, 7 verschillende kleuren Play-Doh klei en een handleiding. Dus is totaal zo een 30 onderdelen. Je kunt met deze spulletjes zonder probleem je eigen interactieve avonturen beleven.




Mijn kinderen waren over-enthousiast jullie via foto's te tonen wat ze gemaakt hadden. En geloof me, ze hebben veel speelgoed, maar dit vinden ze het leukste! Laten we beginnen...



Elk kindje van me wou beginnen met de digitale stempels, deze zijn makkelijk in gebruik. Je rolt je klei plat (met de bijhorende deegrollertje) en druk dan een stempel erin. Je kunt deze met gebruik van een bijhorende tool, oogjes geven, een mondje maken met klei, .... Je kunt alle kanten uit met je fantasie, of je kids beter gezegd. Zelf vond ik het ook leuk om uit te testen haha. Als je denk dat je unieke creatie af is, scan je ze en dan kun je met je knutselwerkje spelen op je tablet of smartphone.


Mijn oudste zoontje heeft 'Dino' gemaakt en tot de dag van vandaag is hij zn beste vriend. Je ziet gewoon hoe dat je creatie tot leven komt in een virtuele wereld. Met jou 'touch' kun je je creatie laten bewegen, aan een wereld toevoegen en bewaren zodat je er later nog eens mee kunt spelen.  


Klik hieronder voor het filmpje als je graag tot de details wilt weten hoe deze spel werkt. 


Terwijl je kindje het spelletje uittest, kan je kind z’n creativiteit gebruiken om een probleem op te lossen. Geraakt het personage niet over een berg heen? Maak hem dan met een van de actiestempels een ballon in boetseerklei die je inscant, dan kan hij daarop omhoogvliegen of hem inslikken om de lucht in te gaan. Je figuurtje kan zich in het spelletje verplaatsen, dansen, geluidjes maken, op een skateboard staan, …  Je kan het zo gek niet bedenken. Naarmate je met de vormpjes en het gereedschap meer creaties maakt en inscant, wordt je virtuele wereld steeds mooier en groter. Je kind beleeft er zo eindeloos speelplezier mee. En gaan je Play-Doh creaties terug in de doosjes, dan kan je ze wel nog in de app bewaren om er later nog eens mee te spelen.



Deze is te koop voor de prijs van tussen  €30 en €35 .



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie