Review : L'Oreal Elvive Extraordinary Oil-In-Cream


Vandaag heb ik weer eens een review-blog voor jullie. Deze keer niet over make up, niet over body-producten, maar over een haarproduct die ik pas ontdekt heb en hem al 2 weken ben aan het testen. Vandaag ga ik het hebben over de L'Oréal Elvive Extraordinary Oil-In-Cream. Dit is een voedende crème die je aanbrengt op je haar en niet hoeft uit te spoelen. Het beloofd je een perfecte controle, gezonde glans zonder je haar te verzwaren. Deze Oil-In-Cream is bedoeld voor droog en stug haar, perfect voor mijn puntjes dus, haha.

 

De kracht van Extraordinary Oil geconcentreerd in een crème voor een rijke voeding, zonder te verzwaren. Omhul het haar met deze fijne textuur, die gedrongen is van 6 kostbare oliën. Deze creme omhult onmiddellijk de haarvezel om deze intensief en in alle luchtigheid te voeden. Door de voeding herleeft het haar en krijgt het weer een prachtige glans.  


Op nat haar doe je maar een kleine hoeveelheid op de palm van je hand en breng deze aan op de gehele lengte van het haar om het schitterend te doen glanzen en zijdezacht te maken. Vervolgens heb ik mijn haar natuurlijk laten drogen terwijl ik m'n kids gedoucht heb en m'n make up heb aangebracht.
Je kunt deze crème ook gebruiken voor het föhnen van je haar door deze crème aan te brengen voor het föhnen. Zo blijft je haar beschermd tijdens de hitte.
Op droog haar breng je liefst een klein beetje aan om je haar wat in leven te brengen als hij futloos is of pluizig.


Mijn mening :

Mijn puntjes voelen ongelofelijk zacht, alsof ik een behandeling bij de kapper gehad heb. Deze crème verzwaard m'n haar niet, en maak deze ook niet vettig. Mijn haar ziet er ook veel gezonder uit. 
Je kunt deze creme vinden in je dichtstbijzijnde drogisterij of supermarkt voor de prijs van €4,49.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie