Review : Bloom And Blossom - Revitalising Leg And Foot Spray



Het is nu een tweetal weken dat ik deze product ontvangen heb in mijn Blux-box (https://www.bluxbox.nl/ ) ... Vandaag schrijf ik hier heel graag een uitgebreid artikeltje over.
Ikzelf vind het heerlijk om mijn beentjes en voetjes te verwennen, vooral omdat ik als mama en huisvrouw mijn 'werkjes' thuis heb. Ik wil vandaag met jullie graag de Bloom And Blossom Revitalising Voet en Been Spray voorstellen.

Deze Revitalizing Leg And Foot spray van Bloom And Blossom verfrist en verlicht vermoeide en zware benen, gezwollen enkels en voeten. Daarnaast geeft het je huid een glad en zijdezacht gevoel. Het 100ML flesje is perfect formaat om mee te nemen in je handtas of reistas. Gebruik het product na een lange dag lopen, en zelfs kan je het gebruiken over je panty's.


De Revitalising Leg en Foot Spray helpt het vasthouden van water te verlichten en verfrissen vermoeide en zware benen, gezwollen enkels en voeten. De compacte 100ml fles maakt het een handbagage life-saver tijdens lange vluchten.
Bij het aanbrengen voelt het eerder waterig aan, erg aangenaam. Je kunt deze product ook meenemen in een vliegtuigreis bij lange reizen zodat je meer kunt ontspannen.


Als je het op je benen of voeten sprayt ruik je gelijk die heerlijke 'spa-ruikende' geur. Deze product bevat namelijk citrus- sinaasappel- aloe- en zoveel natuurlijke ingrediënten. Het ruikt erg ontspannend en ook dit doet dit met je voeten en benen, ontspannen! Het is de bedoeling deze Revitalising spray aan te brengen en klaar, maar wat ik lekker vind is hierna vervolgens lichtjes de spray wat in te masseren voor het slapengaan voor een extra ontspannend gevoel en ook voor de goede doorstroming in je voeten en benen.


Deze product is te koop voor €16 in een flesje van 100 ML.
Je kunt deze product vinden op : https://bloomandblossom.com/ . Ze leveren ook naar België en Nederland.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie