NYX-Cosmetics : Mijn bezoek aan NYX in Antwerpen πŸ’“


Het is een week geleden dat ik in Antwerpen een bezoekje bracht aan de NYX makeup-filiaal. Ikzelf woon in Limburg, en daar is pas in Hasselt een NYX-filiaal geopend. Ik was helaas niet bij de opening, maar vond het wel leuk dat ik in Antwerpen even kon binnen wippen.
Deze filiaal ligt op de Korte Gasthuisstraat 3,2000 Antwerpen(Telefoonnummer :+32 3 232 39 01).
Ikzelf heb 9 nieuwe lipproducten gekocht die ik later in een video-review voor jullie wil testen. Dus hou zeker en vast mijn blog in het oog voor de komende video.

Wie is NYX?

NYX Professional Makeup is in Los Angeles (Verenigde Staten) ontstaan in 1999. Sinds hun lancering zijn de makeup-producten van het merk wereldwijd bekend om hun professionele kwaliteit en toegankelijke prijzen. Het merk is een ware must-have voor beauty lovers en professionele make-up artists, en biedt zowel klassieke als trendy kleuren, zowel sterk gepigmenteerde en innoverende formules als zachte en comfortabele texturen.
Ken je NYX nog niet? Het gaat om een budgetproof makeup-merk dat een tijdje bij ons niet verkrijgbaar was. Hun aanbod is erg uitgebreid en alle producten zijn ook lekker betaalbaar.
Bonus: de make-up wordt niet op dieren getest en is dus cruelty-free. πŸ‘




Je hebt de mogelijk te vragen of je daar opgemaakt kunt worden. Ikzelf vond het erg lief dat de 2 dames het een eer vonden om op de foto te willen, daar hadden ze totaal geen moeite mee. 



Wie een sucker is voor oogschaduws en lipkleuren in 100den verschillende kleuren ben je hier ZEKER EN VAST op de juiste plek. Ik waande me haast in mijn eigen paradijs. Welke kleur je ook dacht, deze zag je, teste je, en ze was perfect!!


Voor dames met zowel een lichte als een donkere huidtint is een een gepast concealer en foundation. Ik vind het geweldig, want ik weet dat niet iedereen hun perfect gepaste kleurtje vind. Je had de mogelijkheid deze te testen zodat je zeker weet dat je de juiste pigmentatie vond. 


Blijf op de hoogte van alle acties en nieuwsletters door hun te volgen op 



Ga zeker en vast eens langs naar 1 van hun filialen die je in ons klein landje kunt vinden ... Je vind alle locaties van deze filialen op hun website : http://nyxcosmetics.be/


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie