LipstickHaul : NYX-Cosmetics πŸ’„


Het is ondertussen een tijd geleden dat ik naar de NYX-store geweest ben te Antwerpen. Voor mezelf was het de eerste keer dat ik ging binnenwippen, terwijl er dicht bij mijn thuis (Hasselt) een NYX-store geopend is. Ik besloot wat rond te kijken in de winkel, te genieten van alle producten die ik daar zag liggen en voordat ik het wist stond ik aan de kassa, mijn goodies af te rekenen. Ik kon het niet laten.
Ben je benieuwd wat ik daar gescoord heb? Kijk dan hieronder mee ...


De allereerste wat ik graag met jullie wil delen zijn deze 3 prachtige Soft Matte Lip Creams.
Van Link naar Rechts : SMLC20 'Copenhagen' - SMLC29 'Vancouver' - SMLC26 'Havana'.
Deze kleuren zijn mooi gekleurd alleen is de pigmentatie niet helemaal dekkend, ik raad je dus aan om 2 tot 3 x deze kleuren aan te brengen voor een mooie, diepe resultaat. De kleuren op zich vind ik dan wel erg leuk. De eerste 2 kleuren zijn iets draagbaarder dan de blauwe kleur, maar supertof gedaan.

De pakket van de 3 Soft Matte Lip Cream is te koop voor : €18,20



De volgende 3 kleuren zijn de NYX Liquid Suede Cream Lipsticks. Deze zijn groter dan de Soft Matte kleuren hierboven en veel dekkender.
Van links naar rechts : LSCL01 'Stone Fox' - LSCL21 'Brooklyn Thorn' - LSCL20 'Put It On'. Deze kleuren zijn perfect als je in to vampy looks bent. Ikzelf heb de middelste kleur meermaals gedragen en ik ben he- le -maal verliefd (Zie foto onderaan). 

De pakket van de 3 Liquid Suede set is te koop voor : €20,80




De laatste 3 kleuren zijn de NYX Turnt Up! Lipsticks. Dit zijn kleuren die je meermaals gedraagt en ook makkelijk aan te brengen omdat ze zo dun zijn, dus wordt het precies aanbrengen erg makkelijk. Van links naar rechts : TULS02 'Wine & Dine' - TULS09 'Dahlia' - TULS06 'Hollywood'. De laatste kleur 'Hollywood' is meer een perfecte rode kleur voor een romantische date-night. De eerste kleur is vrij framboos-achtig , mooi voor in de lente met een roze-paarse ooglook. De middelste is meer bruinig, zoals nu de trend is. 

Deze pakket van 3 lipsticks zijn te koop voor de prijs van : €18,20



In totaal heb ik normaal de prijs van €57,20 moeten betalen, maar omdat deze toevallig in actie heb ik voor elke set €15 betaal stonden en de verkoopster zo lief en beleefd was, ook om het feit dat ik vroeg of ik voor mijn blog enkele foto's mogen te maken, heb ik er gratis een opbergdoosje gekregen voor de lipsticks. Ik heb dus een korting gehad van €12,20! 

Wil je graag de foto's zien van deze filiaal, je vind hem in m'n vorige blog : http://meisflawless.blogspot.be/2017/03/nyx-cosmetics-mijn-bezoek-aan-nyx-in.html .



Handige tip : Je kunt bij NYX producten wisselen als ze nog in hun originele verpakking (ongeopend) zitten en op vertoon van kasticket .
Neem zeker en vast een kijkje op hun website waar je hun dichtbijzijnde filiaal vindt.  http://nyxcosmetics.beC


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie