Review Action : Max & More Highlighters dupe Shimmerbrick


Vorige week zag ik m'n zusje en had ze me een cadeautje gegeven, hoe lief! <3 Zowel zij als ik zijn beiden gek op make up. En als er dan ook nog eens iets is waar ze weet dat we beiden van houden twijfelt ze niet om deze dan te kopen voor me. In de Action (waar je dus alles vindt voor je huisje op een belachelijk lage prijs) heeft mijn zusje dus deze highlighters voor me gevonden. Zij moest gelijk denken aan de shimmer bricks van Bobbi Brown bij deze highlighters, en ik ook. Maar natuurlijk zijn deze Max & More highlighters (dupes van Shimmer Brick) budgetvriendelijker. Ik heb deze twee prachtige highlighters vandaag in een review gezet, lezen jullie mee?


Deze highlights zijn in twee verschillende kleuren verkrijgbaar : 01 Nude en 02 Pink. Net zoals ik zei hierboven lijken ze inderdaad erg veel op de Shimmer Bricks van Bobbi Brown. Alleen zijn deze budgetvriendelijke voor de prijs van €1,89. De doosjes zelf zien er vrij basic uit, in tegenstelling met die van Bobbi Brown, maar voor de prijs heeft deze helemaal niet gefaald. Het product zelf ziet er in ieder geval erg mooi uit en ook zit er veel product in het doosje, hij is namelijk best groot (bijna zo groot als mijn hand). Kijk hieronder mee naar de kwaliteit van de producten. 


01 NUDE



Op de onderstaande foto heb ik de 5 kleuren geswatched van het 'Nude'-palletje. De kleuren zijn goed gepigmenteerd dus voor de prijs ben ik erg verbaasd! Je bent verplicht deze higlighter aan te brengen met een 'lichte' hand anders gaat het er vrij slordig uitzien. Er zitten 5 verschillende kleuren in : van Brons tot Koperkleuren. Je kunt deze eventueel ook aanbrengen op je bewegend ooglid voor die extra dimensie in je ooglook. Deze highlighter is persoonlijk voor mij een product die ik veel ga gebruiken als ik wat bruiner ben door de zon. Voor die zomerse gloed. Prachtig!!
------------------------------------------------------------------------------------------------


02 PINK


Net hetzelfde als de vorige palletje, is ook deze erg goed gepigmenteerd. Het aanbrengen gebeurd wederom met een 'lichte' hand. Deze highlighter lijkt me wel één die gebruikt kan worden in een zachte, dagelijkse look, of een avondje uit. Deze kan ook gebruikt worden als blush voor een zachte, lieve look. 


Voor deze highlighters geef ik zeker en vast goede punten. De kleuren zijn ongelofelijk goed gepigmenteerd en bovenal hebben ze een goede kwaliteit. Mocht je dus nog op zoek zijn naar dit product, neem dan zeker een bezoekje naar je dichtstbijzijnde Action en koop deze pareltjes voor € 1,89 per stuk. Wat me ook verbaasd is dat deze goede dupes zijn voor de Bobbi brown shimmer bricks.Ik vind deze highlighters echt één van de beste budgetvriendelijke producten van de afgelopen tijd die ik in de Action vond (ofja, mijn zusje ;-) , hihi). 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie