Gastblogger : Fixspray's Catrice VS Essence


'Ik vind het altijd erg lastig om een Fixingspray / Primewater te vinden die 1: budgetvriendelijk is, en 2: makkelijk te verkrijgen is. Ik heb maandenlang de MAC Prep + Prime Fix en de Smashbox Photo Finish Water gebruikt. Beiden erg goed, maar iets aan de prijzige kant en ik moest toch wel even rijden (of online wachten op mijn bestelling) eer dat ik ze kon gebruiken. En dan ben je er nog extra zuinig op, want ja, ze kosten iets meer. 
Ik heb met mezelf een kleine challenge aangegaan, het zoeken naar een Fixingspray die budgetvriendelijk is en makkelijk te verkrijgen. Ik moest helemaal niet ver gaan, want in de dichtstbijzijnde Kruidvat vond ik precies wat ik zocht. Mijn keuze ging gelijk naar de Catrice en Essence Fixingspray's. Het waren de enige 2 merken die daar verkocht werden in een sprayvorm.'

Ben je geïnteresseerd naar de rest van deze blog van me op Naomii's blog? Klik dan op de onderstaande link voor meer :


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie