Apivita : 'Bee Radiant, Be You'


Ik heb er al (stiekem) een paar keer over geschreven, maar ik vind het erg dat ik richting de grote 30 ga deze zomer, en ik merk dat mijn huid rimpeltjes begint te krijgen. Niet alleen ik, maar duizenden vrouwen zouden graag enkele spuitjes Botox in hun badkamerlade willen om deze enge, vieze rimpeltjes te doen verdwijnen. Apivita heeft een gezondere manier dan ik voorstel om deze vreselijke rimpeltjes tegen te gaan ... Kijken jullie even mee?

We moeten er geen doekjes om winden: naarmate je ouder wordt, verliest je huid glans en krijg je rimpels. Het Griekse Apivita introduceert het Bee Radiant Serum met oranje stamcellen en vitamine C. Dit wondermiddel met 96% natuurlijke ingrediënten voltooit de behandeling van de beschadigde huid, regenereert de energie van de cellen en verbetert hun vitaliteit. Kortom, het voorkomt en vermindert rimpels.
Vroeg of laat worden we er helaas allemaal mee geconfronteerd. Ook al ben je in de fleur van je leven, ooit steken ze de kop op. Ons huid raakt namelijk beschadigd en de collageen en elastine vermindert. Met de Bee Radiant Serum met oranje stamcellen en vitamine C heb je niets dan voordelen:
- voorkomt en vermindert rimpels
- herstelt de glans van je huid
- biedt een egale teint
- hydrateert je huid
- verbetert de vitaliteit van je huid als een energie-booster
- biedt een antioxidante bescherming tegen milieu-aanvallen



De Bee Radiant Age Defense Illuminating Cream en de Bee Radiant Cream Age Defense Illuminating Eye vervolledigen het assortiment. De Bee Radiant Age Defense Illuminating Cream met 98% natuurlijke ingrediënten heeft 2 varianten: een lichte en een rijke textuur. De Bee Radiant Cream Age Defense Illuminating Eye bestaat uit 99% natuurlijke ingrediënten, is geurvrij en oogheelkundig getest.


Prijzen:

Bee Radiant Serum : € 42,00 
Bee Radiant Age Defense Illuminating Cream : € 38,50
Bee Radiant Cream Age Defense Illuminating Eye : € 35,00 

Het complete assortiment wordt geproduceerd in de Apivita Bioclimatic Factory in het Griekse Attica en is verkrijgbaar bij de apotheek.



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie