Review - Max & More : Highlight/Foundation/Contour/Blush


Ik wil het vandaag even hebben over de nieuwe Max & More palette die je kan vinden in je dichtstbijzijnde Action-filiaal. Ik heb zoveel meiden gezien die deze palette gekocht hebben, en gelijk thuis getest hebben, je kon er gewoon niet naast kijken! Overal, over heel social media, zag je deze palet. Ikzelf heb hem ook en vandaag geef ik er mijn eerlijke review over. Kijken jullie mee? 


Het eerste wat me opviel is hoe groot de verpakking was. Mijn oog viel op het woordje 'Highlight' en dan vallen mijn ogen bijna op de grond. Ik hou van highlighters. In de pallet zijn 8 verschillende kleuren, met verschillende bedoelingen. Ook viel ik bijna om van de prijs ... €1,98!!! Hoe goedkoop is dit? Natuurlijk heb ik ze gelijk meegenomen naar huis om te testen of het wel iets is. 


Op de achterkant van de doos staat hoe je deze producten kunt gebruiken. Het verbaasde me wel dat er een Foundation in zat maar het werkt wel. Ikzelf gebruik deze foundation om mijn vloeibare foundation, die ik eerst op mijn gezicht inwerk met een beautyblender, goed te fixeren met een kwast. Ik ben erg te spreken over het palletje omdat hij geschikt is voor dames met een lichte tot een donkere huidskleur. Super dat er rekening mee gehouden is!!  



(Sorry , had erg koud , en daarom kippenvel haha) 
De eerste bovenste rij van het palletje is vrij licht. Op de bovenstaande foto zie je dat ik wat swatches genomen heb : vlnr - Highlighter, Foundation, Contour en Blush.
De highlighter zelf vond ik erg kruimelig maar op mijn gezicht aanbracht met een Fanbrush is hij ongelofelijk mooi.  
De 2 lichte poeders vind ik ideaal om je foundation mee te fixeren. Eventueel kun je ze ook gebruiken om je contour 'strak' te maken.
De blush zelf vind ik iets te roze. Ikzelf val meer op perzik of frambooskleurtjes. De pigmentatie is er wel, alleen zal ik niet snel gaan voor deze babyroze kleur. 


Hierboven zie je swatches van de onderste rij van het palletje. Vlnr : Highlight, Contour, Blush.
De highlighter is niet mijn favoriet, ikzelf heb een lichte huid dus zal ik ze niet gebruiken. Misschien wel heel lichtjes als blush voor een mooie 'sunkissed' effect. 
De 2 contourkleuren zijn heaven!!! De eerste kleur is assig, perfect om je contour mee te beginnen. Om je contour te blenden kun je vervolgens de 2de contourkleur gebruiken. 
De blush zelf heeft weer een prachtige pigmentatie, deze kleur zelf zou ik dan wel gebruiken. Ook omdat er een licht shimmer inzit dat je dan een mooie glow geeft.

Ik geef deze pallet een 8/10 . Ik ben helemaal verliefd op deze pallet. Je kunt hem het hele jaar door gebruiken (als je wat bleker bent in de koude maanden of als je bruiner bent in de warmere maanden). Het fijne is ook dat hij perfect is voor zowel lichte als donkere huidtypes. Ook de pigmentatie vind ik goed. Zelf had ik meer gekozen voor perzikkleur als blush in de bovenste rij van het palletje. 
Deze pallet is te koop in de Action voor de prijs van €1,98.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie