Review : Action 2x Facial Sheet Mask


In deze koude winterdagen heeft ons gezichtje meer aandacht nodig. We komen met ons 'naakt' gezicht door de regen, wind, sneeuw,... en vervolgens gaan we heel warme plekjes binnen zoals ons huisje, winkeltjes, .... Heel raar is dit niet, maar helaas heeft ons huid er totaal geen baat bij. Ik ben enkele dagen geleden de Action binnengewandeld (het regende hard, dus ja haha).
Ik vond daar een hele assortiment van de Facial Sheet Mask. De verpakking was erg aantrekkelijk, en ook de prijs. Ze kost ongeveer €0,59 per sheet mask. Ik twijfelde geen seconde en nam er 2 mee, één voor mijn man en één voor mezelf. 


Voor mezelf (vooral mijn eerste rimpeltjes) heb ik de Facial Sheet Mask gebruikt met Witte Wijnextract en Retinol Derivaat. Deze masker hielp om vroegtijdige tekenen van ouderdom te verminderen. Ik word helaas 30 deze jaar en mijn huidje heeft deze masker echt nodig gehad. De masker had een heerlijke geur, helemaal niet chemisch, dat hielp me om te ontspannen. 


Mijn lieve man was jammer genoeg mijn slachtoffer en moest (onder dwang haha) ook een maskertje testen. Hij werkt in een autogarage en daar zijn de warmteblazers altijd aan. Dus zijn huid schreeuwde om goede hydratatie. Ik stelde voor dat hij de Facial Sheet Mask gebruikte met extract van granaatappel en hyaluronzuur. Deze masker werkt hydraterend , zorgt voor een gladde en veerkrachtige huid.  


Hoe gebruik je deze maskers?

Het is belangrijk deze maskers aan te brengen op schone huid. Bij het uithalen van de maskers uit de verpakking voelen ze ongelofelijk vochtig (bijna helemaal druipend nat). Je vouwt deze maskers open en leg ze op je gezicht. Voor het beste resultaat is het aangeraden de masker 20-30 minuten op je gezicht te laten rusten. Reinig je gezicht na die tijd met water en dep het vervolgens droog met een handdoek. 


Mijn opinie?

Deze maskertjes vind ik mega-goed! 10/10 ... na afloop waren mijn man en ik ontspannen en onze huid had een gezonde glow, vooral die van hem omdat hij die hydratatie echt nodig had. Ik vind het wel lekker deze maskers 1x in de week aan te brengen en een lekkere 'ontspan-momentje' te houden met ons 2 (als de kids slapen haha) . 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie