Beauty/Makeup/Lifestyle : Mijn favoriete shopadressen in hasselt

Beauty en Makeup is iets wat bij ons girls bovenaan op ons lijstje staat. Niet omdat we ijdel zijn, maar eerder omdat we belang hechten aan gezonde huid, mooi nagels, net voorkomen en af en toe leuke extra's . Vaak loop ik de winkeltjes in en uit om op de hoogte te zijn van nieuwe beauty/makeup-trends of zit ik uren te scrollen op internet. Dit doe ik natuurlijk in mijn 'vrije uurtjes' als mama zijn, als bijvoorbeeld de kids 's avonds in bed liggen of als ze op school zitten en ik een half uurtje voor mezelf even neem.
Als ik een dagje kies om winkeltjes in en uit te lopen dan ga ik eender welke winkel in, en soms gerichte winkels die ik gepland had... Hieronder deel ik met jullie enkele van de winkels, kijk je mee?

Voor budgetvriendelijke producten heb ik mijn vaste winkeltjes, ik ontdek graag ook nieuwe winkeltjes, dan zie ik dan alsof ik een cadeautje uitpak. Ik word er helemaal warm van vanbinnen, dan begin ik spontaan te glimlachen, hihi. 
Het liefst ga ik naar de Kruidvat en Action.. Je vind er een hele boel aan producten , van makeup tot verzorgingsproducten, voor een goedkope prijs. In de Action vind ik vaak  de leukste producten voor mijn huisje (denk aan kaarsjes, kastjes, krukjes, speelgoed, tuinartikelen, ...) Ik ga helemaal los in de winkel. 
Het liefst winkel ik niet alleen in België (waar ik woon), maar ook ga ik graag naar Nederland zoals Eindhoven, Stein, Geleen, Heerlen, ... Je vind naar mijn mening meer kleine winkeltjes met unieke stuks. 

Voor online shopping bezoek ik graag https://www.wish.com/ , https://www.bol.com/ , https://www.boozyshop.be/ , https://www.themakeupspot.be/ en andere. Site's waar je echt alles op kunt vinden. Denk aan makeup tot kledij en meubilair. 


Favoriete adressen in Hasselt

ICI Paris XL in Hasselt. Er zijn verschillende ICI Paris XL-filialen in Hasselt. Je kunt zelf aan de geuren of kan om een testkaartje sprayen.

The Body Shop in Hasselt. De lekkere body butters en douchegels vind je in The Body Shop. In de solden vind je altijd de beste deals, want die zijn bij The Body Shop altijd de moeite!

In Nederland en België heet deze winkel Holland And Barrett. In deze filiaal vind je allerlei leuke spulletjes voor huid, haar en lichaam, maar ook 'gezonde' snoepjes en thee. Hier kan je altijd terecht om een leuke geschenkmand samen te stellen, want ze hebben er ook badbruisballen, geurkaarsen en wierookstokjes.

The Century . Ook bij The Century kan je terecht voor een uitgebreide kaart met veel lekkers. Het is er altijd gezellig druk, zelfs in de winter zitten er mensen op het (verwarmde) terras en je wordt er altijd gezwind bediend.

Primark, een winkel waar je zeker helemaal niets mis mee doet. Je vind er alles van kledij, schoenen, makeup, beauty tot huisartikelen. Alle producten zijn er budgetvriendelijk.  



Laat me zeker en vast weten of je al naar Hasselt geweest bent en wat jou favoriete plekjes zijn. Shop je liever online? Wat is jou liefste website? Ik hoor het graag van je!!


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie