Beauty Kitchen : Onmoeting Founder & Interview


Het is nu al een week of 3 geleden dat ik Jo-Anne Chidley heb mogen ontmoeten. Ze is de maker van Beauty Kitchen. Toen ik haar ontmoette wist ik dat ze uit Schotland werd ik nerveuzer, want mijn engels is niet zo goed, en ook moest ik extra goed luisteren omwille haar accent :-) Maar alles is supergoed gegaan!
Jo-Anne heeft Chemie gestudeerd, en ook is ze een Herbal Botanist, Imker en enthousiast in beauty - producten. Het leuke aan haar is dat ze helemaal 'down to earth' is, en graag haar beide voetjes op de grond houd, iets wat ze ook meegeeft aan Beauty Kitchen.



Voor haar producten is ze helemaal niet alleen aan de gang gegaan. Ze heeft verschillende vrouwen gevraagd, die helemaal in-to beauty zijn, welke producten ze zeker gebruiken, welke geur ze  moeten hebben, en als prijs voor hun belangrijk was.
Wat zij, en haar team, belangrijk vind is dat alle producten 100% effectief is, 100% natuurlijk en 100% betaalbaar!

Haar producten bevatten geen chemische of dergelijke items, dus als je ze gebruikt voelt en ziet je huid er niet alleen gezond uit, ook ruikt hij lekker. Er worden namelijk etherische olieën gebruikt. Omdat deze producten 100 % natuurlijk zijn , kan je (eenmaal geopend) je product 6 maanden gebruiken.



Ikzelf gebruik de Abssynian Oil Aroma Facial Concentrate en de Abyssinial Oil Handbag Beauty Balm.
Deze heb ik gekregen in een Goodiebag, en sinds ik deze heb (was een aanrader van haar) is mijn huid he-le-maal veranderd. Door de Abyssinial Olie is mijn huid meer gehydrateerd en ook kan ik deze op zichzelf gebruiken of combineren.
De Abyssinian Oil Handbag Beauty Balm kan je gebruiken als een cleaner met warm water of met een zacht gezichtsponsje. Droog , wat ikzelf doe, kan je ze ook aanbrengen of schone huid. Dit zorgt voor hydratatie en verzorging. 
Ikzelf breng deze Beauty Balm aan 's morgens na het wassen en 's avonds voor het slapen!

Prijs : €19,99 - 30ML

 Als beautyblogger is makeup mijn nummer 1 hobby. En met mijn Abyssinian Oil Aroma Facial Concentrate word makeup veel mooier aangebracht. Ik gebruik deze vooral voor dat ik mijn primer aanbreng. Je hebt maar 3-4 druppeltjes nodig en breng je met draaiende bewegingen aan op schone huid. Dit maakt je huid perfect glad en even voor je makeup aanbrengt.
Deze is mijn 'Holy Grale' en kan gewoon nietmeer zonder deze Facial Concentrate.

Prijs : € 29,99 - 30 ML

In de Goodiebag waren meer producten maar daar kom ik later mee. Ik wil jullie heel eventjes van onze interview op de hoogte brengen.


Het eerst vroeg ik haar of ze me iets persoonlijk over haar kon vertellen. Ze was heel lief en grappig toen ze zei dat ze er ouder uitziet dan ze wel is. Ze reist de laatste tijd nogal veel en vertelde me dat ze nogal een droge huid had met veel plekjes.  Haar bedrijf is in Glasgow gelegen is, en al jaren is ze in-to beauty en dat passioneerd haar enorm. Omdat ze graag een gezonde huid wilt heeft ze vroeger veel therapieën gevolgd als lichttherapie en dergelijke en altijd was ze geïnteresseerd hoe ons huid werkt en waarop het reageert.
De laatste tijd viel haar op dat veel vrouwen jonger willen uitzien en ze kwam op het idee met dingetjes die je thuis hebt , honing - etherische olie - kruiden, dat je gezonde gezichtmaskers kunt maken. Met haar vrienden en familie was ze extra gemotiveerd verder te gaan met haar droom.  In Beauty Kitchen gebruikt ze natuurlijke producten die soms verleidelijk kunnen zijn om op te eten maar dat is niet de bedoeling :-)
Haar producten kunnen op je gezicht aangebracht worden en je moet er verder niets voor doen. Als je nu een drukke baan hebt, je bent mama, of dergelijke, je kunt deze producten makkelijk gebruiken. Hun doen nr 1 is dat alles gebruiksvriendelijk is en budgetvriendelijk. Ze vind haar baan soms een uitdaging, maar daar gaat ze graag mee om. Ze nam als voorbeeld zeewier. In enkele van haar producten zit zeewier , en dat word meestal gebruikt als extract want zeewier zichtzelf kun je niet gebruiken. De extract uithalen doen ze liefst natuurlijk, door water, warmte en vervolgens te drogen.
Ze vond het een uitdaging, omdat geen enkele beautymerk dit doet en dat vind ze uniek.
Zelf gebruikt ze constant haar eigen producten en deze raad ze natuurlijk ook aan aan familie en vrienden. Haar slogan is 'I may not be perfect, but at least i'm not fake'.
 

Ik vond het een eer haar te ontmoeten, dank je wel voor mijn PR!! Wil je graag meer info over Beauty Kitchen? Neem eens een kijkje op hun officiële webpagina voor alle info en prijzen : http://www.beautykitchen.co.uk/ .

Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie