Review - NYC : Smooth Skin 684 Perfecting Primer


Ik breng wel erg vaak makeup aan (als het nu om te 'spelen' is of als ik echt weg moet) dus dan geraakt er soms iets sneller een makeupartikel op dan normaal. In dit geval is mijn primer opgeraakt en ik moest toen dringend op zoek naar een andere primer. Zonder primer kan -neen, mag- ik geen makeup aanbrengen! Een primer heb ik nodig omdat ik last heb van beginnende rimpeltjes (bijna 30) en vind dat mijn makeup beter op mijn gezicht zit als ik een goede primer heb aangebracht als basis op schone en gehydrateerde gezicht.

 

In de Kruidvat , in de schappen van NYC , heb ik deze primer gevonden. Het is de NYC Smooth Skin Perfecting Primer in kleurnummer 684. Op de verpakking staat dat het je gezichtskleur even maakt het dus leek het me perfect voor een goede basis van mijn makeup. Je kunt deze primer op zichzelf dragen of onder je makeup. 
Lijntjes vervagen met de NYC Smooth Skin 684 Perfecting Primer. De primer verdoezelt imperfecties, donkere kringen en vergrote poriëen. Bovendien hydrateert en verzacht de primer je huid. De NYC Smooth Skin 684 Perfecting Primer met vitamine E helpt je huid te beschermen.

Deze primer kost : € 3,49


Er staat ook vermeld dat deze primer een luminous glow geeft, vrij natuurlijk is en de hele dag blijft zitten. Ik heb dus voor jullie de primer aan mijn hand aangebracht en zoals jullie hierboven zien (op de flash-foto) heeft deze primer inderdaad een lichte glow en het ziet er erg mooi uit. Maar in persoon lijkt deze primer glitterstukjes te hebben. Ik vond het op eerste zicht niet mooi tonen op mijn gezicht, maar toen ik later mijn foundation hierover aanbracht wat het effect prachtig. Mijn huid toonde erg glowy, gezond en natuurlijk. 


Besluit :

Deze primer is vrij licht om aan te brengen. Hij geeft gelijk een mooie glow en mijn makeup zit als gegoten. Deze primer is niet plakkerig en ook niet stroef. 
Op zichzelf dragen is ook erg mooi als je eens een 'geen-makeupdag' houd.  Ideaal voor de beautyaddicts onder ons dus!!


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie