Review : Nivea Essentials - Reinigingsscrub & Reinigingsgel


Mijn huid heeft altijd wel extra aandacht nodig en vooral in deze koudere periode moet ik wel vaker verwend worden. Ik ben gekend door mijn heel erge droge huid. Het is soms heel erg met droge plekken tot jeuken toe. Ik heb vanalles geprobeerd! Dure crèmes als GlamGlow, crèmes en gels van The Body Shop, Yves Rocher, L'Oreal, enz ... Maar niets hielp of was het net niet. 
Na mijn voeding te veranderen naar gezonder eten en meer drinken ben ik ook wat opzoekwerk gaan doen naar producten die 'budgetproof' zijn en die zacht zijn voor je huid als hij wat droger is. Ik heb veel geluisterd naar mensen die hetzelfde ervaren als ik en toch was ik nooit echt overtuigd.
Het is zo erg geweest dat ik weken geen makeup droeg -wat voor mij heel erg is omdat ik namelijk 'verslaafd' ben aan makeup :-) -.


Een maand of 2 geleden stond ik in mijn dichtstbijzijnde supermarkt waar ik de Nivea Essentials -Reinigingsgel en Reinigingsscrub- tegenkwam. Ik herrinnerde me dat ik hierover gehoord en gelezen had en dat hij erg mild is voor een droge tot normale huid. Omdat deze ook nog eens budgetvriendelijk zijn heb ik me eraan gewaagd deze in mijn winkelmandje te gooien. Die avond, voor het slapen, ben ik begonnen mijn gezicht te wassen met de Nivea Essentials Verfrissende Reinigingsgel. Dit deed ik elke ochtend en avond. 2x per week scrub ik mijn gezicht met de Niva Essentials Dagelijkse Reinigingsscrub. Na een dikke anderhalve week merkte ik dat mijn droge plekjes op mijn gezicht aan het verdwijnen waren en dat mijn gezicht nietmeer droog aanvoelde, maar meer 'normaal'. 
Ervaar jij ook een droge tot jeukende huid? Hieronder geef ik je meer info over de Nivea Essentials producten die me goed geholpen hebben.


Prijs : € 6,29 

Het eerste product waar ik over wil hebben is de Nivea Essentials Dagelijkse Reinigingsscrub. Deze bevat een Anti-Bacteriële formule verrijkt met Magnolia Extract en Melkzuur die de huid reinigt en het ook verzacht. Hij reinigt je huid diep en helpt om verstopte poriën te openen. De scrub zelf is erg zacht en mild en zorgt dus dat je huid egaal en glad wordt. Bij puistjes en mee-eters is deze ook geschikt wat hij haalt de mee-eters weg en je puistjes worden ietsjes droger na elke scrub.


GEBRUIK :

Breng deze 2 x per week aan op een vochtig gezicht, hals en decolleté en masseer voorzichtig in. Vermijd het gebied rond de ogen want de scrub irriteert. Spoel af met lauw water.



Prijs : € 6,29

De Nivea Essentials Verfrissende Reinigingsgel wordt 2x per dag gebruikt. Elke morgen en elke avond. Ook deze gebruik ik na het scrubben (2x per week). Deze reinigingsgel is verrijkt met Vitamine E en Hydra IQ. Hij reinigt de huid grondig en helpt de vochtbalans van de huid te behouden. Ook verkwikt hij de huid dankzij de verfrissende formule voor een gezonde, frisse en stralende huid. Liefst breng ik na gebruik van deze reinigingsgel een dag/nachtcrème om mijn huid goed te beschermen en te hydrateren.



GEBRUIK :

Breng de gel 's morgens en 's avonds aan op een vochtig gezicht, hals en decolleté door met kleine opwaartse cirkels in te masseren. Vervolgens grondig afspoelen met lauwwarm water.


BESLUIT :

Sinds het gebruik van deze producten met ik duidelijk verschil. Mijn huid straalt, oogt gezonder en gehydrateerd. Je bent maar 3 minuten bezig elke morgen en avond en je weet dat je huid lekker verwend word. Ik raad dit product aan aan mensen die last hebben van zeer droge tot een normale huid.
Te koop bij je dichtstbijzijnde supermarkt.

Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie