Review-Kneipp Seconde : Body Lotion & Handcrème


Het is nu ongeveer 3 weken geleden dat ik voor de fun heb meegedaan met een Kneipp-winactie op hun Facebookpagina : https://www.facebook.com/KneippBenelux/ en dan ook nog gewonnen heb.
Ik heb vorige week mijn pakketje opgehaald in een DI (Beauty And Care) filiaal in Genk - België. Onmiddelijk heb ik gebruik gemaakt van beiden producten en ze zijn ongelofelijk lekker om te gebruiken, dus heb ik geen moment getwijfeld om hier een eerlijke review over te schrijven.
Er zijn me dus 2 producten gegeven : Kneipp Seconde Body Lotion en de Kneipp Seconde Handcrème.


Kneipp Seconde : Body Lotion


De body lotion is een zachte en hydraterde body lotion die snel intrekt. Ik heb ze meermaals gebruikt heb na het douchen en onmiddelijk na de eerste keer gebruik was ik eruit : deze is mijn favoriet voor deze winter. Hij geeft een heerlijke parfum af van amandelbloesem (bevat hoogwaardige amandelolie) en is geschikt voor de gevoelige huid, mijn huid dus. De lichte textuur is makkelijke aan te brengen en trekt snel in. Voor een fluweelzachte en verzorgd huidgevoel. Perfect voor dagelijks gebruik.



GEBRUIK:

Dagelijks met zachte draaiende bewegingen inmasseren op droge huid. 


Kneipp Seconde : Handcrème


Oh oh oh, deze handcrème, hij ruikt zo heerlijk. Eenmaal gebruikt ruiken je handen later nog naar deze zaligheid. Ook deze crème is erg hydraterend. Persoonlijk heb ik deze tube in mijn handcrème in mijn handtas gestoken zodat ik ze altijd bij de hand heb.
De verzorgende plantaardige formule van Kneipp Seconde handcrème met waardevolle avocadoboter, jojobaolie en citroenverbena, zorgt ervoor dat je handen super snel zijdezacht worden zonder plakkerig gevoel. 



Neem zeker eens een kijkje op hun Facebookpagina en de website van Kneipp : http://www.kneipp.be/nl/index.html voor meer info over hun producten. 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie