Nieuw : Batiste Oriental




Beauty is niet alleen makeup maar ook haar. Ik schrijf af en toe artikelen over haarverzorging en haartrends, maar nu wil ik het hebben over droogshampoo. Zelf gebruik ik dagelijks droogshampoo om mijn haar in volume te krijgen en fris te maken. En daarom vind ik het leuk deze artikel te schrijven, want ik gebruik alleen maar Batiste Droogshampoo!
 Voor vrouwen die zich willen wanen in oosterse sferen met prachtige Geisha's, fruitige aroma's en volumineus haar is Batiste Oriental toegevoegd aan het vaste assortiment.
Je zit lekker op de bank met een kopje thee, je haren in een knot en een lekkere comfy huispakje aan. Opeens moet je de der uit, stress! Kan je op een korte tijd nog een geslaagde uitgaanslook creëeren? Ja! Met behulp van Batiste Droogshampoo geef je je haar binnen enkele seconden een frisse boost, volume en versteviging.
Het verre Oosten is al tijden van invloed op de catwalk, dus met de geur van Oriental bij je helemaal up to date. De Oriental heeft een trendy en warme geur van appel, grapefruit en wilde bessen. Om de oriëntaalse beleving  compleet te maken is er een licht aroma van jasmijn, kokos, sandelhout en cederhout toegevoegd.

Prijs : €4,89



HOE GEBRUIK JE HET?

1: Schud voor gebruik
2: Til je haa pluk voor pluk op , hou de bus +- 30 cm van het haar en spray de droogshampoo licht en gelijkmatig over de haarswortels
3: Masseer met je vingertoppen
4: Styl je haar

Deze Batiste Oriental is te koop bij Etos en Douglas online : www.douglas.nl en Kruidvat in België. 

Je krijgt met deze droogshampoo van Batiste gelijk een frisse mooie haarlook in een mum van tijd!




Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie