MsBillyX for Xandres - Exclusief

Bij Xandres is het een traditie om maandelijks vrouwen in de spotlight te zetten. Op www.xandres.com is de gallerij het lezen waard. Sinds 2 jaar is het ook elk seizoen opnieuw weer uitkijken naar de nieuwe unieke samenwerking met een 'inspiring women'. 
Na veel samenwerkingen is het deze winter de beurt aan Ellen De Veirman, MsBillyX. Zij mag Xandres helemaal over een andere boeg gooien. 


Ellen De Veirman lanceerde in 2015 haar eigen 'BillyXClub' parfumlabel. 

"Toen ik gecontacteerd werd in verband met een 'Inspiring Women'-samenwerking zag ik dat meteen zitten. Ik moet ook zeggen : Ik voelde me erg gevleid! Ik ben amper een jaar geleden gestart met mijn parfumlijn en om nu al als inpirerend beschouwd te worden is toch fijn"

Ellen creëerde een geur die aansluit op het 'Boho Chic' thema van de wintercollectie van Xandres. Een 'warme geur' die aangenaam is in de winter. De geurnoten zijn : bloemen, fruittoetsen met patchouli en houtnoten voor extra attitude.


Kostprijs - €49




Beiden, Xandres en MsBillyX, hebben oog voor design en kwaliteit. De parfum zit in een luxueze verpakking. Helemaal Belgisch en verkrijgbaar in alle Xandres-winkels. 
Het exclusieve en limited edition parfum is vanaf zaterdag 12 November verkrijgbaar in alle Xandres winkels en online. 
Ellen De Veirman stelt het parfum zelf voor in de winkel in Gent en Antwerpen op zaterdag 12 november. 
Iedereen is welkom voor een gesigneerd exemplaar!! 



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie