Limited Edition 'Neo-Natured' By Catrice




Na een tijdje even geen nieuws over de prachtige lijn van Catrice, komt er eindelijk weer een blogje erover online. 
In Amerika is de 'Fashion Week ' begonnen, en als je al stiekem online gekeken hebt naar foto's of dergelijke zie je dat op de catwalks meer en meer natuurlijke kleuren aanwezig zijn. Denk aan aardtinten (rood, bruin, oranje, ... ).
De gehele nieuwe 'Neo-Natured'-collectie van Catrice is geinspireerd in de natuur. Vanaf Oktober tot en met November 2016 is deze Limited Editie van Catrice beschikbaar. 
De gehele collectie heeft een prachtige kleurenpallet en ook is elke verpakking liefdevol voor de natuur uitgekozen. 



Op de onderstaande video die ik met jullie mag delen kan je genieten van de Limited Edition 'Neo-Natured' van Catrice. 
Als ik naar deze video keek vond ik de kleuren van de oogschaduw, de blush, de lippen, nagels allemaal zo sensueel en girly. Alweer heeft Catrice mijn hartje sneller doen kloppen. Ik kan niet wachten om deze collectie zelf uit te proberen en ermee te spelen. 



Deze collectie is verkrijgbaar vanaf Oktober 2016 tot en met November 2016. 
Je kunt hem vinden in België : Kruidvat en in Nederland : Kruidvat & Trekpleister. 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie