Healthy Mind-Healthy Body (mijn ervaringen)



Het is nu ongeveer anderhalve maand dat ik besloten heb om een knopje om te draaien en mijn levensstijl + eetgewoontes te veranderen.
Ik ben namelijk altijd wel 'ronder' geweest dan mijn andere familieleden en helaas is dat gewoon hoe mijn lichaam werkt. Ik heb me maanden niet goed in mijn vel gevoeld, onzeker, en ongemakkelijk.
Een goede vriendin heeft me geholpen me een gezonde levensstijl toe te passen en na een week zag ik de cijfers op mijn weegschaal zakken en zakken. Ik ben tot en let vandaag -6kg kwijt en ik ben erg trots op mezelf. Ik neem het liefst elke morgen een smoothie zodat ik zeker weet dat ik mijn dag goed begin. En de resultaat mag er zeker zijn!



Het is helemaal geen schande om molliger te zijn! NEEN! Wat belangrijk is , is dat je gezonder eet, aan lichaamsbeweging doet en je manier van denken veranderd. Ik hoor je al denken 'ja, dat is makkelijk zeggen, je bent al zoveel gewicht kwijt!!' Neen! Ik draag nog steeds maat 40/42 aan m'n heupen maar dat maakt me niet uit...ik voel me zekerder omdat ik weet dat ik gezonder leef. Wil je graag weten wat ik doe? Ik leg het je graag hieronder uit.



100% Natuurlijk Product 

JuicePlus is 100% Natuurlijk. Ikzelf heb 2 verschillende capsules maar er bestaan er 3. Groentencapsules,  fruitcapsules en bessencapsules. De capsules bevatten elk 9soorten groenten, fruit en bessen. Het fijne Is dat alle essentiële vitaminen en mineralen en vezels volledig in de capsules zitten, dus je weet dat je dagelijks alles netjes inneemt. 

Sinds ik merk dat ik gezonder leef en erbij nog eens afval heb ik een eigen Facebookpagina gemaakt waar ik graag alle tips, recepten en dergelijke deel met mensen die er graag meer over willen weten. Je vind de link van mijn pagina hieronder. 

Wil je graag met me meedoen?  Like mijn pagina en laat me daar of hieronder weten hoeveel je kwijt wilt of als je gezonder wilt leven. We kunnen elkaar helpen.  




Ben je eventueel ook veel online op Social Media en denk je dat dit ook iets voor jou is...Ik hoor het graag. Laat het me weten en we gaan er samen voor!! 💪


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie