Review : Juice Plus+


WAT IS JUICE PLUS +

Juice Plus + is wel iets dat mensen gezien hebben voor wie me volgt op Social Media. Mijn man is al bijverdienste Juice Plus + aan het verkopen voor mensen die gezonder willen leven, en eventueel ook kilo's kwijt willen.
Als je je goed wilt voelen, heeft je lichaam nood aan voedingsstoffen. Daarvoor moet je een uitgebalanceerd voedingspatroon volgen  , inclusief een gevarieerde selectie aan vers fruit en groenten.

Natuurlijk is het niet makkelijk om dagelijks te doen. Daarvoor heeft Juice Plus+ de beste delen van 3 soorten fruit, groenten en bessen in capsulevorm geconcentreerd. Je krijgt dan alle voordelen uit plantenstoffen, vitaminen en mineralen. Ook krijg je krachtige antioxidanten binnen die belangrijk voor je zijn.




WAAROM IS JUICE PLUS + BELANGRIJK VOOR JE?


Ik ken het probleem, je wilt gezonder eten maar je hebt niet altijd de tijd ervoor. Daarvoor komt Juice Plus + goed van pas. De producten overbruggen het gat tussen wat we elke dag eten en wat we elke dag moeten eten.
Volwassenen nemen dagelijks 2 fruit, groenten en bessen capsules met veel water.
Kinderen tot 13 jaar 1 fruit , groeten en bessen capsule per dag. Mijn 2 kinderen nemen deze ook, en ik merk dat ze het heerlijk vinden en dit met gemak oppeuzelen :-)
Door Juice Plus + word het veel makkelijker om van je fruit en groenten te genieten. Het is belangrijk om elke dag verse groenten en fruit te eten. Op die manier zul je een uitgebalanceerd voedingspatroon hebben en sterk en fit blijven. Er is geen betere kans om van een lang en gezond leven te genieten!


WAT IS MIJN ERVARING MET JUICE PLUS +?

Zoals jullie op de bovenstaande foto zien drink ik elke morgen en elke avond een heerlijke smoothie. Ik gebruik eender welke fruit (liefst bevroren bosbessen, verse banaan of aardbeien) en dan 's morgens 2 fruitcapsules en 's avonds 2 groenten capsules die ik natuurlijk open en strooi in mijn smoothie. 
Ik weet dat ik zo mijn exacte hoeveelheid groeten en fruit binnenkrijg. Ik vind het heerlijk, en ben door mijn eetgewoonte te veranderen enkele kilo's gewicht verloren. Ik ben hier erg enthousiast over!


JIJ WILT INFO?

Wil je graag info over Juice Plus + ? Ondanks dat mijn man dit doet, mag ik van hem ook alle info aan je geven :-) wat een schatje toch? hahaha
Je mag me altijd een email sturen : meflawless2@gmail.com of je mag hieronder je vraagje stellen en ik antwoord zo snel mogelijk.
Bekijk ook onze Facebookpagina : https://www.facebook.com/ConfidenceFit%20/
En onze instagram-account : https://www.instagram.com/confidencefit/



Hopelijk tot snel!!
Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie