Lancome - Energie De Vie



Het is ongeveer 2-3 weken geleden dat ik deze Lancome Energie De Vie in de brievenbus kreeg. Ik vond het eerst een beetje vaag, omdat het pakketje bestemd was voor mij, maar helaas kon ik niet zien wie me het gestuurd heeft. Het maakt niet uit want ik was hier enorm enthousiast over en ben gelijk begonnen hem te testen.

Er fris en glowy uitzien is iets waar ik ongelofelijk achter sta. Je kunt nu met 1 of in combinatie van deze lijn gelijk een gehydrateerde, en gezonde huid krijgen zonder dat je het doorhebt. Wie wilt dit nu niet? We all , right :-)

De tube die ik gekregen heb is 5ML groot en tot heb ik in die 3 weken, elke dag, mijn volledige gezicht kunnen insmeren met deze vloeibare hydraterende booster.
De product komt uit de Energie De Vie lijn van Lancome. Het is de nieuwe revitaliserende en antioxiderende hydratatie shot.


In hun nieuwe collectie zijn er 2 verschillende producten die je met de vloeibare verzorgingscrème kunt combineren. 

In de onderstaande foto zie je dan de rechtse product ( de grootste verpakking ) een parelmoeren lotion is (€48,50). De product zorgt voor een langdurige stralende huid.

De kleinste verpakking is een nachtmasker (€54,90). Deze zorgt dat je huid stralend en zacht word terwijl je slaapt. 


Deze crème is gemaakt van natuurlijke antioxidanten die versterkt de natuurlijke afweer van de huid en boost de uitstraling op natuurlijke wijze. Deze kan aangebracht worden in de ochtend en/of in de avond.
Deze product is een all-in-one booster tegen vermoeidheid. De huid ziet er langer gezond en fris uit. Je huid is gehydrateerd, gerevitaliseerd en straalt van gezondheid.


 Zoals je kunt zien hieronder is deze product erg vloeibaar. Het ziet er niet alleen uit als water, maar voelt ook zo.  Eenmaal uitgesmeerd geeft hij een prachtige gezonde glow aan je huid. Het fijne is dat deze niet plakt en je voelt hem niet zitten.

                                         VOOR                                              NA 


MIJN EERLIJKE MENING

Zoals je kunt zien ziet mijn huid na de crème er gehydrateerd uit, gezonder, en het lijkt veel frisser. Ik ben duidelijk enorm enthousiast over de werking van deze product. Ondanks dat het een kleine tube was van 5ML heb ik er verrassend lang mee gewerkt, en dit elke avond voor het slapen aangebracht. Zo een pakketjes ontvang ik graag ;-) 
Ik wil heel graag de parelmoere lotion zeker en vast kopen omdat ik heel graag een langdurige stralende huid wilt, wie niet?


De vloeibare verzorgingscreme kost : €31,90
De nachtmasker kost : €54,90
De parelmoer Lotion kost : €48,50


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie