Kruidvat : Makeup 1+1 Actie!


Het is nu al even geleden dat de Makeup-promotie 1+1 liep in de Kruidvat (Van België), maar hier is mijn mini blogje over de dingen die ik daar toen gescoord heb. Ik weet dat de Kruidvat dit ongeveer 1x per jaar doet om zo meer 'plaats' te maken voor hun nieuwe, komende collecties.
Deze promotie hebben ze hier in België bekend gemaakt in hun reclameblaadjes , want ergens anders was me dit niet opgevallen.

Ik had zowiezo nieuwe makeup nodig, en ook wou ik enkele producten testen waarvan ik erg goede reviews over had gelezen en gehoord.
Ik ga er eigenlijk gelijk mee beginnen, omdat ik toch wel veel goede producten gescoord heb.  


CATRICE VELVET FINISH FOUNDATION : €7,99



MAYBELLINE VIVID MATTE LIQUID : €6,99



PRO-BASE FIXING MIST MUA : €4,49


RIMMEL STAY MATTE PRESSED POWDER : €9,95


CATRICE LONGLASTING BROWDEFINER : €3,39


RIMMEL COLOUR PRECISE EYELINER : €7,99


RIMMEL VOLUME COLOURIST MASCARA : €14,49


MUA EYESHADOW PALLETE 'POPTASTIC' : €5,99


NYC MATTE LIP LAQUER : €3,49



Ik weet al dat bij de volgende promotie opnieuw zoveel en meer ga kopen bij de Kruidvat! Ik ben zo blij met alle producten. 
Wie is nog naar die promotie geweest? Ik hoor het graag!! 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie