Essence - Trend Edition 'Me & My Umbrella'



In de toekomstige regenmaanden komt de nieuwe collectie 'Me & My Umbrella' uit van Essence. Deze nieuwe collectie kun je al verwachten van September 2016 tot en met Oktober 2016. Het is dat het begin van de herfst-seizoen, dus blijft het belangrijk je eigen accessoire te zijn onder die paraplu! In de komende collectie kun je genieten van weer een prachtige kleuren-collectie, denk aan roze, camel en grijs. Ook zitten er matte lipkleuren in met prachtige pigmentatie en weer een uitstekende nagellak-collectie.
De herfst zal met Essence helemaal niet saai worden.
 DE PRODUCTEN :

essence me & my umbrella – blush

Deze prachtige roze blush met een leuke 'You can stand under my umbrella' print geeft de hele pakket van deze blush een frisse touch.
Hij is verkrijgbaar in 01 'You Can Stand Under My Umbrella'.
 essence me & my umbrella – mini contouring set

De contouringset bevat 2 mini sticks met een creme textuur, elk een met een higlighter en een contourkant. Ook zit er in de verpakking een stap-voor-stap instructieboekje in voor een perfecte resultaat.
Hij is verkijgbaar in 01 'Let A Smile Be Your Umbrella On A Rainy Day'.


essence me & my umbrella – contouring brush

De speciale vorm van deze kwast maakt het perfect om je creamy en poederige producten te blenden. 
Hij is verkrijgbaar in 01 'I Like People Who Smile When It's Raining'.

 essence me & my umbrella – hand cleansing gel

Het maakt niet uit of je net uit je herfstwandeling komt of net gedanst hebt in de regen, met de cleansing gel van Essence zul je altijd schone en frisse handen hebben waar je ook naartoe gaat.
Verkrijgbaar in 01 'Dancing In The Rain'.

 essence me & my umbrella – matt lipstick


Met de nieuwe lipsticks van Essence in Roze en Donker Rood heb je gelijk een intersieve look met een matte finish op je lippen.
Verkrijgbaar in 01 'Crazy Autumn' en 02 'I <3 Rainy Days'.


 essence me & my umbrella – matt eyeshadow

Wat een prachtige matte oogschaduws in kleur Vanille en Grijs met een velvety, zachte textuur die zorgen voor een langdure ooglook.
Verkrijgbaar in 01 'Be Your Own Rainbow' en 02 'Take Me To The Clouds'.


 essence me & my umbrella – rain boots nail polish

De nieuwe nagellakes in Vanille, Grijs-Groen, Rose en Donker Rood met een 'Rain Boots' effect hebben een semi-matte , gummy finish.
Verkrijgbaar in 01 'Crazy Autumn Love', 02 'I <3 Rainy' 03 'Take Me To The Clouds' en 04 'I Have My Pocket Full Of Sunshine'.








Deze collectie mag je in je dichtbijzijnde Kruidvat en/of Trekpleister verwachten vanaf September 2016 tot en met Oktober 2016.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie