Weleda : Arnica Sportverzorging


We kennen allemaal werk de helende werking van Arnica. Ik herinner me dat mijn moeder me altijd Arnica-zalfje aanbracht op een wonde, een muggenbeet, eczeem, of dergelijke.
Ik heb de eer gekregen om over de nieuwe Sportverzorging te schrijven voor Weleda dat Arnica bevat. Dit maakt het erg leuk voor me, omdat ik echt weet dat dit werkt.

"Arnica Massageolie, een van de best verkopende producten van Weleda, kreeg vorig jaar al gezelschap van Arnica Sport Douchegel. Dit jaar voegt de producent van natuurcosmetica twee neiuwe producten toe aan het Arnica-assortiment : Arnica Sport Bad en Arnica Sport Gel."



Waarom Arnica Sportverzorging?

1: Met Arnica-extract, bekend om zijn positieve invloed op de spieren

2: Bewezen werkzaamheid

3: Met de stimulerende geur van rozemarijn en lavendel

4: Voor, tijdens en na het sporten

5: 100% natuurlijk


Of je nu vaak en fanatiek sport, of voor je plezier beweegt, je lichaam krijgt het al snel flink te verduren. Voor dat je het weet, heb je last van vastzittende of gevoelige spieren, stijfheid in nek en schouders of een blauwe plek. Bereid je daarom goed voor en verzorg je lichaam waar dat nodig is, voor, tijdens en na het sporten. Arnica Sportverzorging helpt je hierbij en biedt je de ideale ondersteuning. 


Prijzen:



Arnica Massageolie : 100 ML €11,99/ 200 ML €18,49
Arnica Sport Douchegel : 200 ML €7,99
Arnica Sport Bad : 200 ML €13,79
Arnica Sport Gel : 25 GRAM €8,99

Voor iemand die regelmatig beweegt raad ik deze aan. Arnica is een natuurlijke middel dus je weet dat dit 100% werkt. Ik weet het uit ervaring!! 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie