Trend : Gekleurde Eyeliners


Tegenwoordig zie je overal wel dat een eyeliner nietmeer zwart hoeft te zijn. Op heel Social Media, in veel magazines, in videoclips, gewoon overal is deze trend aan het doorbreken. 

Persoonlijk vind ik dat erg mooi, zelf heb ik ook enkele maanden geleden een roze winged eyeliner gecreëerd met een knalroze blush en het resultaat moogte er zijn. Hieronder zie je een foto die ik toen geplaatst had op Instagram . 

Wil je me eventueel graag volgen? https://www.instagram.com/meisflawless/
Je vind meer makeuptips en looks op mijn account. Maar nu even verder op de trend van gekleurde eyeliners. 


Makeup is erg leuk om mee te spelen, je kunt verschillende tools gebruiken voor andere manieren (blush als oogschaduw en andersom, mascara als eyeliner, lipstick als blush, enz ... ) . Daarom dat ik heel graag over beauty en makeup blog, je kunt 1000den kan op met makeup. En geen zorgen, als het mislukt wast je het gewoon weer af ;-). 

Dat geld dus ook met gekleurde eyeliners. Tegenwoordig vind je ook in budgetvorm alle kleuren van eyeliners waar je mee kunt experimenteren. 
Wil je graag meer ideetjes over welke look je hiermee kunt creëren? Hieronder plaatst ik wat foto's. 
De eerste foto is mijn look. Een jeansblauwe eyeliner met glitter aan de binnenkant van mijn ogen en een bordeaux-rode kleur in mijn arcadeboog. 






Heb jij wel eens een gekleurde eyelinerlook gehad? Welke kleur gebruikte je ervoor? 
Je hoef helemaal niet bang te zijn om gek te doen . Met makeup mag je elke creatieve combo gebruiken ;-)


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie