Summertrends: HIGHLIGHTERS πŸ™Œ

Overal op social media kun je er niet omheen.. Overal zie prachtige makeuplooks met veel highlighter. En dat Is niet zomaar! Highlighter is echt DE trend de zomer.

Met een prachtige glow op je gezicht lijkt het wel alsof de zonneschijn en je highlighters op elkaar afgestemd zijn. 

Wil je graag een voorbeeld zien van hoe je deze trend zelf kan uitvoeren?  

De eerste highlighter die ik vaak gebruik Is die van Revolution Makeup. Ik heb zelf ooit eens over deze pallet gesproken.



De volgende highlighters zijn deze Creme highlighters van Catrice.  Ik heb deze ooit Online gekocht op de Online webshop van de Kruidvat. 



The Balm is mijn favoriete highlighter.  Ik draag deze alleen op speciale gebeurtenissen (feest, als ik uitga, huwelijk,...)  


Ook deze contour pallet van Revolution Makeup heeft een prachtige highlighter wat erg veel op die van The Balm lijkt. 



Deze van Physicians Formula is eigenlijk een bronzer, maar zelf vind ik deze mooi glowen als je wat gebruind bent. 



Gebruik jij highlighters? Welke?  Ik hoor het graag.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie