Rituals : 30 Sun Protection Milky Spray


Het weer is duidelijk aan het veranderen van warm lenteweertje tot zwoel weer. Het is daarom erg belangrijk je lichaam je beschermen van de zon. Ik heb deze week deze Sun Protector (factor 30) gekocht van het merk Rituals . Omdat ik eerlijk gezegd me altijd vergeet in te smeren heb ik gekozen om een opvallende bus te kopen die ik ook makkelijk kan meenemen. Omdat ik gelukkig niet snel brand (tot nu toe) heb ik gekozen voor een factor 30, maar vrees niet, ze bestaat ook in factor 50. 


Deze spray is erg hydraterend, en doordat hij snel door de huid opgenomen word plakt hij niet. Ook een voordeel is dat hij de huid beschermd tegen vroegtijdige huidveroudering door UVA- en UVB-straling en bevordert een zonnige teint. Hij is water bestendig maar toch is het altijd beter om na het zwemmen je nog eens in te smeren. 

 

'De geur opent met sprankelende noten van groene thee en een verfrissend citrusakkoord, die vervolgens plaats maken voor een  sensueel zacht  boeket van frisse seringen, viooltjes en subtiele pioenroos gemengd met warme Arabische jasmijn. De compositie wordt afgerond met een romige basisnoot van houtachtige aroma’s als sandelhout en ceder die versmelten met de geur van witte muskus.'


Het fijne aan deze flacon is dat als je product spuit op je lichaam je de perfecte hoeveelheid krijgt. De tube blijft altijd netjes -geen geknoei- en ook ruikt hij ongelofelijk lekker. In deze product zit een krachtig natuurlijke anti-oxidanten complex op basis van organische Witte Thee, natuurlijke Vitamine E en Ginkgo Biliba. Eenmaal dat je deze hebt aangebracht ruikt het zoals je op een exotische strand ligt. Just Heaven!




Eenmaal aangebracht (zoals je op de bovenstaande foto's ziet) is je huid goed gehydrateerd, en beschermd tegen de zon. Ik heb enkele uren op mijn lichaam deze product gehad en het voelde totaal niet vettig of dergelijke. Een ultieme aanrader. 

Deze spray heeft een inhoud van 200ML en kost zowel in de winkel als online €18,50.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie