Makeup Revolution London - Flawless 32 Eyeshadow Pallet

Velen onder jullie weten weten dat ik enkele Makeup Revolution producten gekocht heb, en dat ik erg onder de indruk ben van de pigmentatie van deze beauty's. Onlangs heb ik van mijn schoonzusje deze geweldige oogschaduwpalletje gekregen waar 32 verschillende kleuren inzitten -zowel matt als shimmerkleuren. Dank je schoonzus! Ik vind deze ge-wel-dig :-)
Ik heb al wat geswatched van deze pallet en ik ben nu al helemaal verliefd!


Deze pallet is verpakt in een gouden doosje waardoor het erg high-end lijkt. Op de achterkant van het doosje zie je de kleuren erg goed, maar pas wanneer je het palletje opent kun je de namen van de kleuren zien.
De kleuren heten (van links naar rechts) :

Eerste rij :Paper, Soft Glow, Buff, Highlite, Angel, Unlimited, Brew, Silver Smoke.

Tweede rij :Almost There, Unocover, Barely Pink, Lowlite, Golden Night, Gold Digger, Cheerless, Blue Stars.

Derde rij :Smudge, Shimmer Heart, Universal, Copper Shimmer, Medal, Darkest Shimmer, Tarnish, Black Tie.

Vierde rij :Pure Chocolate, Raw, Red Night, Molton Chocolate, Burgandy Nights, GreenStars, Cafe Noir, Night.




Ik had maar 1 lichte swipe nodig om al de oogschaduw te swatchen op mijn arm. Wat een prachtige kleuren. En wat een mooie pigmentatie!!
 De eerste rij vind ik erg licht en lief. Ik vind de eerste 5 kleuren vooral meer highlighkleuren. 
De overige kleuren zijn zo mooi, je kunt er enorm veel mooie combinaties mee maken. Je kunt eindeloos veel spelen. 






MIJN MENING:

Ik ben enorm onder de indruk van deze prachtige pallet. De kleuren zijn erg goed gepigmenteerd. Je hebt een keuze van matte en shimmerkleuren. Eenmaal dat je ze aanbrengt voelen ze net als boter en word het blenden erg makkelijk! 
Als je op zoek bent naar een pallet dat erg compact is en alle kleuren heeft dan vind ik deze echt een aanrader. 
Heb jij ze al? Laat me hieronder weten wat JIJ ervan vind! 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie