Essence : Come Naturally Longlasting Lipstick



 

Het is ondertussen een 'oude' lipstick-lijn van Essence, maar het is nu pas dat ik deze gekocht heb. 
Enkele dagen geleden ben ik met m'n zusje eventjes naar de DM geweest in Duitsland en ik heb deze prachtige Essence Nude Longlasting Lipstick gevonden. Hij heet '03 Come Naturally'. 
Ze bestaan in 5 verschillende tinten, allemaal nude kleuren van licht naar donkere tinten. Overal vind je op Social Media dat bruin-tinten helemaal terug 'in de mode ' zijn, dus dacht ik om er gewoon 1 te testen om te zien hoe Longlasting ze wel zijn. 

Deze lipsticks kosten elk €2,39 per stuk. 



 De kleur vind ik persoonlijk erg mooi, vrouwelijk, en prachtig gepigmenteerd. Hieronder heb ik een swatch gemaakt van de lipstick op mijn hand. Wat een mooie kleur!! Ik heb ze op mijn lippen aangebracht zonder lipppotlood, zelf vond ik naderhand wel dat het eventueel mooier was geweest met een lippenpotlood die erbij matched voor een strakkere resultaat.

De lipstick op zicht voelt erg zacht en hydraterend aan, ik merk ook dat ze erg lang mooi blijft zitten. Dat heeft voor mij een grote pluspunt. Deze collectie kun je nog steeds vinden in enkele filialen en vooral op de website van Kruidvat zelf :
Nederland : https://www.kruidvat.nl/essence-nude-03-come-naturally-longlasting-lipstick/p/3316496
België : https://www.kruidvat.be/nl/essence-nude-03-come-naturally-longlasting-lipstick/p/3316496


Heb jij deze kleur in je collectie? Of heb je misschien een andere kleur? Ik hoor graag je eigen mening over deze product. Laat het me hieronder weten! Xx


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie