Personal - Hoe gaat het met me??

Wie me al een tijdje volgt week dat ik deze jaar alleen al 2x geopereerd ben (1x aan mijn knie en 1x aan mijn linkerpols/hand). Sinds donderdag 26 mei ben ik nog eens onder het mes gegaan voor mijn rechterhand. Ik heb aan beiden handen een Carpale Tunnelsyndroom-operatie ondergaan. In de volgende link kunnen jullie even lezen wat het inhoud. 

Sinds ik dus eeegisteren , donderdag , geopereerd ben aan mijn rechterhand (mijn dominante hand) is het heel moeilijk om dingen te doen met mijn linkerhand. Zoals velen van jullie weten ben ik een mama van 2 kleine kindjes (2 jongetjes van 4 en 2) dus begrijpen de mama's onder ons hoe afhankelijk kinderen nog zijn op deze leeftijden. Niet alleen dat, het huishouden, douchen (mijn hand zit in de gips), koken, was strijken en plooien en zoveel dingen is veel moeilijker tot bijna onmogelijk nu. 


Donderavond had mijn oudste nicht een leuke vrijgezellenavond voor haarzelf en al haar vriendinnen en familie geregeld. Dus daar zat ik, thuis, in paniek. 'Hoe maak ik me op?' 'Wat kan ik aandoen en wat heeft brede mouwen waardoor mijn dikke arm in gips door kan?' Ik zette me er gewoon over en begon me flink op  tijd klaar te maken. Makeup aanbrengen was een heuse challenge maar uiteindelijk, na veel knoeien en grommelen haha, is het aardig gelukt. Hieronder deel ik met jullie het eindresultaat van de look die ik zondagavond droeg. 
Omdat ik moeilijk een winged-eyeliner kon neerzetten ging ik voor een zachte, subtiele, romantische look met een lichtroze highlighter voor een romantische glow. 


In de vrijgezellenavond hadden we de gelegenheid om henna te laten plaatsten op onze hand(en). Het resultaat mag er zeker zijn. Ik heb zoals je op de onderstaande foto kunt zien een litteken op mijn pols, en ik besloot een bloemcreatie erover te laten zetten in henna. Het meisje die dit deed heeft het ongelofelijk goed gedaan!
Mijn nicht is een Marokaanse prachtige meid en dat vind ik geweldig. We hebben in onze familie in totaal 8-10 verschillende nationaliteiten. Het was donderdag een prachtige avond en ook heb ik zoveel meer geleerd en geproefd van de arabische sfeer. Gewoon prachtig!! 


Voor de rest gaat het in mijn gezinnetje erg goed. Mijn oudste heeft nog een dikke maand school en dan is het 2 maanden schoolvakantie. In september, in het nieuwe schooljaar, gaat niet allen mijn oudste maar ook de jongste op school. Heel spannend allemaal. Ik ben dan lekker alleen thuis, als mijn gezondheid het toelaat wil ik 3x per week zwemmen en natuurlijk blijf ik bloggen :-) .
Over 2 weken is ook ons huwelijksverjaardag, dus gaan mn hubby en ik een leuke dagje houden!

Tot snel dametjes. Laat me hieronder weten hoe het met jullie gaat want dat hoor ik graag.

Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie