Makeup Revolution : Ultra Blush Palette 'Sugar and Spice'

 Ik was een tijdje geleden nieuwe blushes aan het zoeken omdat ik in al mijn blushes stukjes uit heb omdat ze bijna helemaal op zijn. Al die stukjes vallen dan op mijn makeup-tafel en op de grond en dat maakt dan een hele warboel, dat vind ik niet leuk.
Ik zocht online op Boozyshop naar blushes, en kwam telkens uit naar deze prachtige blush palette. Omdat het weer gelukkig weer helemaal omslaat van koud en nat naar warm weer vind ik dat lieve blushes helemaal in de kijker komen te staan. Ik combineer graag verschillende soorten blushes bij verschillende soorten looks dus het is dus daarom dat ik voor een palette gekozen heb.
Je hebt in een palette verschillende kleuren (matte en glimmende kleuren) die je wel of niet kunt combineren en ook is dit makkelijk mee te nemen op reis omdat je bij elke outfit een ander kleurtje kunt gebruiken.



Ik heb de Makeup Revolution Ultra Blush Palette in 'Sugar and Spice'. Deze palette vond ik op de webshop zo mooi. Hij kost €7,95 waarvan in de palette 8 verschillende blushes in zitten en een grote spiegel. De verpakking op zich is van hard plastiek met gouden geschrift zoals je hierboven ziet. 
Voor elke gelegenheid is er een verschillende blush, wat ik dus ongelofelijk leuk vind. De eerste 3 kleuren (in beide rijen) zijn matte kleuren en de laatste 2 kleuren zijn glimmende-metallic kleurtjes. Persoonlijk zou ik deze dragen boven je gekozen blush-kleur om een soort van 'highlight' te geven. 


Hieronder heb ik van alle kleuren swatches genomen. Zoals je kunt zien is in de bovenste rij de kleurpigmentatie lichter dan de onderste rij. Persoonlijk vind ik het niet zo erg slecht. De bovenste rij zijn vrij warme kleuren die je laagje per laagje kunt opbouwen op je wangetjes. De onderste  rij heeft koele kleuren. Let wel op dat de onderste kleuren erg gepigmenteerd zijn dus je moet heel lichtjes werken. De laatste 2 kleuren van het palettje zijn erg glimmend. Ik vind ze niet slecht, perfect als highlighter. 
Ik kan me voorstellen dat met de zonneschijn op je gezicht deze metallic 'highlighter' je gezicht erg mooi in de kijker zijn in combinatie met de blushes. 




Wil je graag deze palette ook kopen? Je vind ze op Boozyshop.be /.nl. 
Ik zet hieronder de links voor jullie. 
De palette kost €7,95. 
Er zitten dus 8 verschillende blushes in zitten, waarvan 6 matte kleuren en 2 shimmers. 





Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie