Dr. Hauschka - Handcréme

Velen onder ons hebben niet alleen last van droge, gevoelige handen in de winter, maar ook in de gemengde lente/zomerdagen. Ik ben één van die dames. Het is deze maand vrij gemend weer geweest (zon, regen, wind) dat heb ik gemerkt aan mijn handen.

Het is dus daarom dat ik het graag met jullie wil hebben over de Dr. Hauscha handcréme. Ik gebruik deze al enkele dagen (meermaals per dag) en ik merk dat mijn handen zijdezacht zijn en enorm gehydrateerd. Deze handcréme verwernt en verzorgt je handen. Hij bevat eigenschappen van bryophyllum en plantaardige oliën. Heemstwortel reguleert het vochtgehalte en wordt snel door je huid opgenomen. 


De créme is 100% natuurlijk , en is vrij van synthetische geur- en kleurstoffen, van minerale oliën, parabenen, siliconen en PEG.
Heel deze tube bevat grondstoffen die bijna uitsluitend afkomstig zijn uit gecontroleerde biologische teelt, en dragen het Demeter-keurmerk of zijn afkomstig van Fair Trade projecten. Fijn om te weten is dat deze créme dierproefvrij is.



INGREDIËNTEN :

Water (Aqua), Alcohol, Glycerin, Althaea Officinalis Root Extract, Anthyllis Vulneraria Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cetearyl Alcohol, Beeswax (Cera Alba), Prunus Spinosa Flower Extract, Arachis Hypogaea (Peanut) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Oil, Bentonite, Kalanchoe Daigremontiana Extract, Daucus Carota Sativa (Carrot) Root Extract, Fragrance (Parfum)*, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Citral*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Eugenol*, Benzyl Salicylate*, Lactose, Lysolecithin, Xanthan Gum.





Voor de verzorging van je nagels en nagelriemen adviseren ze de nagelolie en de nageloliestift te gebruiken. Gebruik de créme voor je handen naar behoefte meerdere keren per dag. Handcréme laat geen vettig laagje achter en is ook geschikt voor ruwe ellebogen.


De tube van 50ml kost €11,95. Voor enventueel een kleinere tube van 10ml betaal je €3,05.



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie