Dove Derma Spa - Handcreme



Voor diegenen die me ook volgen op Instagram hebben een tijdje geleden gezien dat ik een Deauty-box had gevuld met leuke goodies die je kon kopen bij de GoedGevoel-magazine. In de doos zaten allemaal huid, en haar producten die je zeker in deze warme dagen goed kunt gebruiken.

Het eerste product wat ik eruit heb gehaald, en wat ik nu erg veel gebruik is de Dove Derma Spa Handcreme. Mijn handen zijn de laatste tijd erg droog, dit vooral omdat ik net geopereerd ben aan mijn linkerhand en linkerpols (je ziet op de foto een litteken op mijn pols). 

Omdat je elke dag je handen gebruikt voor je werk, je huishouden, enz ... hebben ze hard te verduren. Het is dus belangrijk om niet alleen je hele lichaam en gezicht in te smeren met je favoriete product, ook je handen hebben aandacht nodig. Ik zelf gebruik deze creme 2-3 per dag. Ik heb ze in mijn handtas gezet, dus als ik voel dat ze droog zijn smeer ik deze in en zijn ze urenlang fluweelzacht. 



KENMERKEN EN VOORDELEN:


* Deze creme is verrijkt met Cell-Moisturers, dat zijn belangrijke hydraterende, actieve bestanddelen uit natuurlijke zaadoliën.

* Hij is vermengt met omega olie om een formule te creëren die een mild spa-gevoel geeft.

* De creme dringt door tot in het hart van je huidcellen , waardoor je huid egaal , stralend en zijdezacht wordt.

* Romige vanille, verrukkelijke kokos- en muskusgeur vermengt met citrus-, gember- en appeltoetsen en gecombineerd met verfijnd boeket van fresia en frangipani.

* Geschikt voor de gevoelige huid



Ontdek zelf de volledige Derma Spa collectie in je dichtbijzijne winkel. Je kunt ook op hun eigen website je gepaste creme zoeken die je nodig hebt voor je lichaam. 

Je zult na gebruik van deze producten voelen dat je huid fluweelzacht aanvoelt en goed gehydrateerd is. Je huid heeft nog nooit zo goed uitgezien!! 



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie