The Power Of Makeup!



Welkom terug op mijn blog. 

Vandaag wil ik het met jullie hebben over the power of makeup. Ik hoor héél vaak hoe 'anders en moe' dat ik eruit zie zonder makeup. 
Waarom ze het zeggen is omdat ik ALTIJD mijn huis verlaat met een full on makeupface. Ikzelf voel me erg onzeker zonder makeup.  Vooral, en dat kunnen jullie in de bovenstaande foto zien, omdat ik wallen heb en omdat erg zielige ogen heb. Zelf vind ik dat makeup een deel van mijn dagelijkse routine geworden is, vooral omdat ik er altijd over blog. 

Het is dus daarom dat ik graag mijn huis verlaat met concealer onder mijn ogen en een winged eyeliner om mijn ogen groter, meer wakker en sensueler te doen lijken. Vergeet niet dat makeup maar makeup is, dus je veegt het af. Mensen vergeten dit vaak en vinden het fake als meiden of vrouwen bijna dagelijks een fullface doen. Ikzelf trek me er niets van aan, i love makeup. Het bestaat om onszelf mooier te maken, en je zelfzekerder en vrouwelijker te voelen. Heb je makeup? Gebruik ze, speel ermee, experimenteer!

Ik laat jullie hieronder dan ook heel graag weten welke producten ik gebruikt heb om deze look te creëren.  Zijn jullie klaar?

GEZICHT

Etos - Hydrating Primer
The Body Shop - Fresh Nude Foundation 'Kyoto Blossom 015'
L'Oreal Paris - Nude Magique Eau De Teint 'Warm Ivory 110'
Smashbox - Photo Finish Primer Water
Catrice - Control Powder 'Natural Beige 015'
Catrice - Defining Blush 'Apropos Apricot 050'
The Balm - Mary-Lou Manizer
Avon - Calming Effects Liquid Concealer 'Fair'
MAC Cosmetics - Beautyblender
Max & More - Contoupalette


WENKBRAUWEN

Catrice - Eye Brow Pencil 'Brow-N-Eyed Peas 030'
Essence - Make Me Brow Eyebrowgel 'Soft Browny Brows 03'
MAC Cosmetics - Vanilla Pigment


OGEN

Hema - Soft Eyeliner
Hema - Volume Mascara 'Black'  


LIPPEN

MAC Cosmetics - Retro Matt Lipstick 'Heroine'



Wat is jou mening over makeup? Wanneer draag je makeup? Ik hoor het graag.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie