Review : Revolution Ultra Sculpt-Contour kit & Boozybrush


Het is nu al een week geleden dat ik mijn makeup-stash heb mogen aanvullen met enkele producten dat ik via Boozyshop gescoord heb. Ik heb jaren geleden (in 2012 om precies te zijn) een kleine bestelling geplaatst en had erg lang, ongeveer 3 weken, moeten wachten eer ik kon genieten van hun geweldige producten. Ondertussen heeft Boozyshop ook in belgië in webshop en heb je na enkele dagen je bestelling thuis. 

Ik was mega-enthousiast over hun producten die je online vind dat ik terug een bestelling aanging. Ik ga het vandaag met jullie hebben over de Revolution Ultra Sculpt-Contour Kit en de Boozybrush Flat Contour B09. Het zijn 2 aparte producten die je kan vinden in de webshop van Boozyshop en omdat ik deze producten zo goed vind wil ik hier een eerlijke review over schrijven. Zijn jullie er klaar voor? :-)


REVOLUTION ULTRA SCULPT-CONTOUR KIT  


Diegenen die me al een tijdje volgen weten dat ik een 'gecontourde' gezicht een must vind voor een mooie makeup-look. Ik heb verschillende contour-palletjes, maar toch wou ik deze proberen. Iets in me zei dat ik het MOEST doen. Als je dat hoort, moet je altijd luisteren! ;-)

Deze Ultra Sculpt-Contour Kit in kleur 'Ultra Light / Medium C04 ' bevat 3 verschillende kleuren. Een bronzer, een highlighter en een blush. Zoals je hieronder in de foto's duidelijk kunt zien is de pigmentatie van deze pallet ongelofelijk mooi. 

De bronzer is een semi-matte bronzer dat ervoor zorgt dat je een natuurlijke contour krijgt. De blusher heeft een prachtige warme glimmende terracotta-kleur dat perfect is voor die gezonde kleur op je wangen. Let er wel op dat hij erg gepigmenteerd is, dus met een beetje kom je heel ver. 
En dan die highlighter, oh oh oh wat een beauty! Deze highlighter complimenteerd heel erg de blush. Hij heeft een warme goude shimmer dat ervoor zorgt dat je die prachtige 'zomer-glow' hebt.


Je vind deze pallet in de webshop van Boozyshop.be en Boozyshop. nl voor de prijs van €4,49









BOOZYBRUSH FLAT CONTOUR B09

Natuurlijk heb je bij een aankoop van een contourpallet ook een goede contourkwast nodig. Ik heb al veel kwast, maar ik zocht een kwast die me een strakke en perfecte contour-effect gaf. Ik kwam na veel zoeken en vragen uit bij deze platte contourkwast van het merk Boozybrush.

Zoals je hieronder kunt zien is het plat en breed. De haartjes van deze kwast zijn erg zacht en neemt de pigmentatie van je contourkleur erg goed op. Ik heb al enkele keren met deze kwast gewerkt, en ik ben aangenaam verrast door de resultaat. Moet je op zoek zijn naar een kwast dan hoop ik dat ik je goed op weg geholpen heb. 

Je vind deze kwast in de webshop van Boozyshop.be en Boozyshop.nl voor de prijs van €6,99







Bezoek zeker en vast hun webshop voor meer geweldige producten! 
Het supere is dat als je besteld voor 16u het de volgende dag bij je thuis aankomt..  Zeker en vast de moeite!!


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie