NIVEA LAAT JE HAAR STRALEN DEZE ZOMER!


In deze nieuwe blog wil ik het graag hebben over haarverzorging. Ik ben altijd into haarproducten/haarverzorging geweest en nu mag ik een artikeltje schrijven over de Nivea Gamma.

'Mooi weer in aantocht en heel wat vrouwen dromen meteen van zon, zee en strand, met hun haar in een gemakkelijk staartje. Anderen zien hun lokken dan weer liever wapperen in de wind. Maar over één punt zijn ze het allemaal eens: deze zomer wil iedereen een mooie en glanzende haardos, tot in de puntjes…Een goede haarverzorging is dan ook een must!'

Zelf ben ik er helemaal mee eens wat Nivea zegt. Hoe gezonder je haar is, hoe mooier hij valt en ook zit hij dus altijd mooi in model. Het is dus belangrijk om tijd en energie te steken om de juiste haarverzorgingsproduct te vinden die past op jou haartype.

Ikzelf heb erg fijn en futloos haar, dus ik vind het super dat de Diamond Gloss Care van Nivea mijn haar weer heeft doen opleven. 
Niet alleen dat, maar omdat mijn haar nu veel gezonder aanvoelt en ook is, kan ik ook meer genieten van mijn haar.

In de lijn is er ook hairspray die ikzelf heel lang, en nog steeds, gebruik. De Diamond Gloss Care Styling Spray is erg zacht voor je haar, houd je haar ongelofelijk lang in model en is makkelijk uitkambaar.

Sally Brooks bevestigt deze zomer haar internationaal gerenommeerd creatief talent. Hieronder heb ik 3 van haar looks gekozen die erg makkelijk uit te voeren zijn. 





Ken jij deze producten van Nivea al? Je kunt ze verkrijgen in elke supermarkt en drogisterij. 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie