La Vie Est Belle - L'eau De Parfum



 Ik hou van mijn parfumcollectie.. Er zitten verschillende soorten geuren in. Sinds een week heb ik deze prachtige potje La Vie Est Belle van Lancome. Hij kost €76 als je ze graag zelf wilt hebben.
 Ik heb nog nooit een blog geschreven over een geur, maar deze keer doe ik het wel. Deze geur heb ik als cadeautje gekregen van mijn hubby. Ik ben er zo blij mee. Alleen bij een speciale avond draag ik deze geur, mijn man is supertrots als hij ruikt dat ik 'zijn geurtje' draag :-)

De geur vind ik erg speciaal. Geeneen van mijn collectie heeft zo een zachte, vrouwelijke, zoete geur als deze.La Vie Est Belle bevat zwarte bes, chocoladepraline, vanille, jasmijn en iris. 
Zelfs vind ik het potje erg lief. Het strikje maakt het erg lief en girly, en het potje op zich is dan weer erg vrouwelijk net als de geur!



De geur heb ik gekregen in een doos met 2 mini producten. Als eerste een Douchegel en een Body Lotion in dezelfde geur als de parfum. Het is vanzelfsprekend dat ik me douch met de douchegel en vervolgens insmeer met de body lotion alvorens de parfum te gebruiken. Zoals ik net ook zei draag ik de geur alleen op speciale of romantische avonden. 

Ik vind deze 2 mini producten echt heel lekker om te gebruiken. Vooral de body lotion. Hij is erg hydraterend voor de huid en ook blijft de geur erg lang ruiken. 





Als cadeautje vind ik deze geur (met eventueel de douchegel en body lotion erbij) ongelofelijk lekker als je iemand kent die van een zoete, vrouwelijke geur houd.
Vind jij deze zelf ook lekker? Ga gerust langs bij een parfumerie en probeer ze, je loopt zeker en vast met deze geur mooi ingepakt in een zakje uit de winkel :-)...



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie