Hema: Framboos-rode Matte Lipbalm


Enkele dagen geleden deelde ik met jullie in een blog mijn prachtige bruine mat te Lipbalm die ik in de Hema gekocht had.
Vandaag heb ik een nieuwe kleurtje die ik met jullie wil delen. Ik heb deze kleur al enkele dagen, en ik ben hier helemaal verliefd op!


Deze prachtige kleur in de Matte Lipbalm in kleurnummer 10. Je vind hem in de Hema voor de prijs van €4,75. 
Net als de bruine Lipbalm Is ook deze in een handige zwarte verpakking met een schroefje onderaan, zodat je de Lipbalm kunt uitdraaien. 


De pigmentatie van deze product is geweldig. Zoals je hierboven op foto kunt zien Is dit maar 1 veeg van de Lipbalm. Hij Is Matt, en ook blijft hij erg goed op je lippen zitten. 
De kleur,  die ik erg frambozig vind, is echt een lentekleur.  Ik weet al dat ik hem vaak ga dragen. 


Helaas verkochten ze geen bijpassende Lipliner bij deze Lipbalm,  want dat maakt je lippen iets mooier, en strakker lijken.
Hopelijk komen ze er snel mee,  want ik wil ze! :-) 

Heb jij deze kleur al? 


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie