Action Budgetproof : Max&More Contour Palette



Tegenwoordig is deze Max&More Contour Palette van de Action over te zien over heel Social Media. Ikzelf ben al een hele tijd op zoek geweest naar deze prachtige palette, en nergens kon ik hem vinden, in geen enkele Action-filiaal. Overal was hij uitverkocht. Ik zou en moest deze hebben dus na weken wachten en zoeken heb ik hem EINDELIJK gevonden.

Ik ben helemaal in to contouren en heb met mijn gebruikelijke producten verbeterd in mijn contour-routine, maar toch moet deze palette in mijn stash zitten. Zelf heb ik ze al gebruikt, en ik moet zeggen dat het een superproduct is. De pigmentatie is erg goed en ook is de palette zelf groot, dus je kunt hiermee een hele eind mee ver.

We kennen allemaal wel de Action, dat is een winkel waar ze alles voor huis, tuin en persoonlijke beauty in de laagste prijs verkopen. Het is nu al een tijd dat België ook verschillende filialen heeft, en dat hebben ze goed aangepakt hier, want ik bezoek de Action meermaals per week (lichtjes Action-verslaafd :-D hahaha).



De verpakking is zwart en ziet er niet te goedkoop uit. Ikzelf vind dat hij lekker in de hand ligt, en ook makkelijk te gebruiken is als je eventueel klanten hiermee moet opmaken. De kleuren passen op elke huidtype. Natuurlijk zullen deze kleuren te licht zijn voor de donkere huidtypes, maar hiervoor bestaan natuurlijk ook perfecte contourpaletten voor. 


Zoals ik net zei vind ik de pigmentatie erg goed. Ik had maar 1x met mijn vinger in deze kleuren moeten wrijven, en kijk in de foto hieronder hoe goed de kleuren zichtbaar zijn. 

Als ik 1 opmerking mag maken vind ik de highlighter niet mooi uitzien. Ik vind hem eigenlijk hetzelfde als de shape-kleur. De highlighter gebruik ik als 'banana-powder' onder mijn ogen en om mijn contouren wat scherper te maken door een lichte laag poeder onder mijn contour aan te brengen.


Deze contourpalette heb ik €2,40 betaald, dus zoals je ziet een erg vriendelijke prijs voor een geweldige product.

Heb jij deze countourpalette? Wat vind jij hier van? Laat het me hieronder weten! 



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie