Winactie : Verzorgingsproducten Topiderm


Lieve volgertjes, het is weer een hele tijd geleden dat ik nog eens een winactie heb geplaatst. Moet je me eventueel volgen op Facebook (https://www.facebook.com/meflawless/ ) dan weet je dat er een winactie loopt. 
Ik hou van winacties, en dan vooral als ik er zelf één organiseer. Ik vind het erg leuk als ik iemand gelukkig kan maken.
Wil je graag winnen? Lees dan even verder wat info hieronder en wat je ervoor moet doen. Xxx


WAT IS TOPIDERM?

Weet je niet wat Topiderm is? In de volgende link kun je een eerdere blog lezen die ik helemaal uitgebreid had gemaakt over deze merk. http://meisflawless.blogspot.be/2016/02/topiderm-van-pannoc-skincare.html . Natuurlijk staan deze producten er ook in. 
Het wilt niet zeggen dat ik deze merk slecht vind, en dan beslis ze te verloten, Neen! 
Ik heb de andere producten van Topiderm gehouden waar ik het beste baat bij heb. 
Deze onderstaande producten heb ik al in verschillende merken en kleuren in mijn badkamer staan, dus leek het me leuk om iemand anders ermee gelukkig te maken. 



Hier vind je de website van Topiderm voor meer info over hun producten.


WAT MOET JE DOEN OM DIT TE WINNEN?

Het is heel eenvoudig, bij +1000 facebookvolgers geef ik deze geweldige verzorgings-set van Topiderm weg. 
De bedoeling is dat je zoveel mogelijk mijn Facebook-pagina deelt en natuurlijk 'Leuk Vind'. Natuurlijk stopt het na deze wedstrijd niet, ik doe meermaal per jaar een winaktie. Dus hou mijn Facebook-pagina en natuurlijk mijn blog in het oog. 


WIE MAG ALLEMAAL MEEDOEN?

Iedereen! Waar je ook woont. Ik doe niet moeilijk, want iedereen verdient een kans. 



Je weet wat te doen, dus komaan dames, delen en liken! Wie weet komt deze pakketje snel je richting uit. 



Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie