Mijn favoriete lakjes voor 2016

Mijn favoriete gedeelde van de Lente, dat is ongetwijfeld mijn nageltjes verzorgen en in een mooie kleurtje lakken. Ik heb een hele doos vol lakjes, maar vandaag laat ik mijn top-favorieten zien. 

Lakjes zijn er in verschillende kleuren, verschillende merken, verschillende texturen, ... Dus je kunt er alle gekke kanten mee uit. 
Elke jaar is er ook een leuke trend die men uitprobeerd op nagels door verschillende kleuren door elkaar te combineren in lijntjes, stipjes, tekeningen, ... Dit word dan op 1 nagel gezet zodat de aandacht niet teveel getrokken word.

Zelf heb ik elke keer een andere fase als ik mijn nagels doe. Het kan eens in een fel kleurtje zitten, of allemaal zijn ze zachtjes roze gelakt of heeft 1 nagel een gekke motief. 


STIPJES

Hieronder zien jullie 3 lakjes die ik heel graag draag. De 2 potjes die rechtopstaan zijn de The Body Shop 'Nail Sequins : Gold en Silver', en diegenen die ligt is de L'oreal Color Riche 'Confettis'. Deze lakjes breng ik graag alleen aan op de nagel van mijn ringvinger met een kleur op de rest van mijn nagels die op de gekozen 'stipjes' nagellak past. 
Ik gebruik deze gekke lakjes graag in de lente en zomer omdat die glittertjes dan opvallen als de zon erop schijnt. 



SPEELSE KLEURTJES


Mijn volgende favoriete lakjes zijn die van het merk Aden. Ik heb 4 verschillende kleurtjes, maar vooral deze 2 kleuren (geel en turquoise) zijn de lakjes die ik graag draag, en dan vooral op mijn teennagels in de lente en zomer. De formule van deze lakjes zijn erg dekkend, wel is een 2de laag noodzakelijk bij de gele kleur, maar dat is natuurlijk niet zo heel gek. 




VERLEIDELIJK

Wat ikzelf ook heel leuk vind is om een sexy, vrouwelijke kleur aan te brengen op mijn nagels. Dit doe ik als ik naar een feestje moet, als ik uit ga eten, of dergelijke. Velen zullen niet gelijk voor die blauwe kleur kiezen, maar 1x aangebracht zie je dat deze kleur enorm sexy is aan je vingers. 
De rode tube is een lakje van The Body Shop '120 Relish The Moment' en het blauwe kleurtje is een lakje van BE Creative Makeup in de kleur '015 Electric'.




Draag jij graag lakjes? Laat hieronder weten wat je favoriete merk en kleurtje is.


Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie