Lentelook 2016 - Samenwerking met BeautySpot



Lieve dametjes, ik heb vandaag een geweldige blog voor jullie , iets waar ik enorm trots op ben.
Ik heb samen met Naomi van BeautySpot een leuke samenwerking gemaakt.

Kijk even op haar blog voor meerdere leuke artikeltjes die ze geregeld online plaatst. http://beautyspot1990.blogspot.be/

We waren enorm enthousiast deze samenwerking te doen omdat we namelijk dezelfde ideeën hadden.

Als je benieuwd bent naar haar look en haar gebruikte producten, neem even een kijkje op haar blog.
Hieronder leg ik jullie graag uit welke producten ik gebruikt heb voor mijn lentelook van 2016. Kijken jullie mee?





LOOK - GEBRUIKTE PRODUCTEN


Basis : Max & More Face Primer
Foundation: Fresh Nude Foundation 'Kyoto Blossom 015'
Poeder : Catrice Face Powder '015 Natural Beige'
Concealer : Max & More '01 Light Beige'
Bronzer : NYC Smooth Skin Bronzer Face Powder
Blush : Defining Blush '050 Apropos Apricot'
Highlighter : Mary-Lou Manizer
Eyeliner : Catrice Calligraph Eyeliner Pen 'Blackest Black'
Mascara : Etos Mega Volume Mascara 'Black'
Wenkbrauwpotlood : Catrice Eyebrow '030 Brow-n-eyed Peas'
Wenkbrauwgel : Essence Make Me Brow '03 Soft Browny Brows'
Fixing spray : Kiko Milano Fixing Spray
Lipgloss : Matt Catrice '03 Soft Nude'




DANKWOORD 

Ik was enorm enthousiast deze samenwerking te doen. Het leuke is dat je elk van elkaar kunt leren en een leuke vriendschap kunt bouwen. Dank je wel Naomi! Xxx Je bent een lieve meid!


Xxxsje Serafina

Reacties

  1. Je ziet er mooi uit! Ik vind het alleen wel een beetje veel aan producten. Ik doe altijd alleen oogpotlood en mascara. Als ik al make up draag. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg! En goed om te zien dat je ook prima make-up kunt dragen met een bril!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke look! En ook tof dat de makeup "bril-proof" is.. Daar heb ik soms ook wel problemen mee (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie look, zie je nooit zo goed met een bril normaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het staat je goed. Je ziet er prachtig uit. Iets te veel gedoe voor mij, maar mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie