Hema : Bruine Matte Lipbalm & Lipliner


Vandaag wil ik het even hebben over mijn makeuplook die ik vorige week droeg. Ik heb hier ongelofelijk veel complimentjes over gekregen (op Social Media en in mijn omgeving). 
Ik heb vorige week in een Hema-filiaal dicht bij mijn thuis een nieuwe lipbalm gekocht met een bijpassende lipliner. Het gaat namelijk over de Lipbalm in kleur 14 en de lipliner in kleur 24.

De lipbalm heeft een matte afwerking en ook is hij erg goed gepigmenteerd. Ik heb al een tijd het ideetje gehad om 1 of meerdere lipbalm's te kopen van de Hema, omdat ik van verschillende Nederlandse Beautybloggers hierover al een positieve review over gelezen heb.
Ik heb al de kleuren geswatcht op mijn hand en was verliefd op al de kleuren. De formule, de pigmentatie, de verpakking, alles is gewoon perfect.

Omdat ik graag perfecte mooi gekleurde lippen heb, kocht ik de lipliner erbij. Ook deze was makkelijk aan te brengen. Meestal heb je het wel dat als je een goedkope merk van lipliners koopt dat hij stroefjes en hard is bij het aanbrengen. Bij die van de Hema had ik totaal niet dat effect. Hij ook was erg gepigmenteerd en bracht hij mooi en makkelijk aan.



Zoals je kunt zien hierboven heb ik wat swatches gemaakt van de 2 producten. Als je me volgt op Instagram heb je deze foto al voorbij zien komen.
Ik ben erg verrast over de prachtige kleuren van deze budgetproof lipbalm en lipliner. Ook zie je dat ik op de onderstaande foto mijn lippen ermee gekleurd heb. Wat een pigmentatie ... Mijn lippen hebben de hele dag in deze prachtige kleurtje gezeten. Hij vervaagde gewoon NIET! 


PRIJZEN

Lipbalm Soft Matt : €4,75
Lipliner : €2,50 

Deze lipbalm en lipliner is te koop in verschillende kleuren zowel in België als in Nederland. 

Wil je graag meer foto's over komende Hema-producten? Neem dan een kijkje op mijn Instagram-account. 



Xxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie