Bordeaux Cut Crease : Gebruikte Producten


Omdat ik erg graag met make-up speel en experimenteer , wil ik ook graag nieuwe dingetjes leren. Een cut crease is een ooglook dat je tegenwoordig overal op social media vind en dat ook in verschillende soorten looks. Het maakt niet uit als het met zachte kleuren of hevige kleuren gemaakt word, iedereen doet het op zijn manier en ik dus ook.

Ik deel jullie vandaag de producten die ik voor de look gebruikt heb die jullie in de bovenstaande foto's zien. Kijk ook naar mijn Instagram-account voor meer foto's over dagelijkse looks die ik met iedereen deel: https://www.instagram.com/meisflawless/ .


GEBRUIKTE PRODUCTEN :

Om te zorgen dat mijn makeup de hele dag blijft zitten gebruik ik de oogschaduwprimer van Etos €3,99 . 
Deze oogschaduwprimer is makkelijk aan te brengen, en als het eenmaal opgedroogd is word hij transparant. 


Als ik eender welke ooglook wil creëren zorg ik altijd dat al die adertjes en rode plekken op mijn oogleden verdwenen zijn. Hiervoor gebruik ik graag de concealerpallet van Etos €6,99 en breng ik een beetje (uiterst linkse concealerkleur) met mijn vinger aan. Hij is makkelijk uit te blenden en gelijk zijn die onevenheden verdwenen. 



Terwijl de primer en concealer even rusten op mijn oogleden , vind ik het leuk om al aan mijn wenkbrauwen te beginnen. Eerste kam ik ze en teken ik lege plekken bij, en dan ga ik met mijn wenkbrauwgel over mijn perfect getekende wenkbrauwen. 

Catrice Eye Brow Potlood : €2,59
Essence Make Me Brow : €2,59




Om mijn cut crease te beginnen , heb ik de eerste 2 kleuren (onderste rij, uiterst links) van mijn MUA Pallet gebruikt. Deze bracht ik zachtjes aan met een pencilbrush en blende het uit naar boven. 

MUA Pallet 'Undress Me To' : €5,99



Als ik na minutenlang blenden mijn gewenste cut crease gemaakt heb, besloot ik deze meer bordeaux te maken. Ik gebruikte hiervoor mijn W7 Make-Up Paintbox 77 Shades oogschaduwpalette €13,99.




Op mijn 'naakte' oogleden heb ik de 2de en 3de kleur van mijn I love MakeUp 'U R The Best Thing' €8,95 gebruikt.


Omdat ik altijd onder mijn wenkbrauw wil highlighten heb ik erg licht de witte kleur gebruikt van deze oude H&M-oogschaduwpallet. 


Om mijn look helemaal af te maken heb ik een lijntje aangebracht op beide oogleden en mascara aangebracht. Na 20min wachten heb ik met een wimperkruller 1x erg zacht mijn wimpers extra gekruld om meer aandacht naar mijn ogen te laten gaan.

Etos Mega Volume Mascara : €5,99
Catrice Calligraphic Eyeliner : €3,39




Wat vinden jullie van deze ooglook? Yay or Nay? Ik hoor het graag . 


Xxxx Serafina


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie